GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
20 November 2017, 04:53:00

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  
Advertenties

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 12 Maart 2017, 22:40:58 »

Als die campagne door was gegaan hadden ze in één of ander kutgebouwtje waar net 200 man in past en misschien 100 man op was komen dagen hun incoherente speechje mogen voordragen. En dat was ook gebeurt als het niet toevallig maart was, maar vlak voor de verkiezingen moet Rutte even doen alsof hij een sterke leider is zodat hij herkozen kan worden en toch op zijn knietjes kan gaan voor het waardeloze apenlandje.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 12 Maart 2017, 22:47:37 »

Als Trump niet meedoet walst Erdogan makkelijk Europa omver met z'n leger, en dat weet hij

Zou wel mooi zijn als die Turken nu vrijgeven wat ze over Demmink hebben, maar wij houden nog steeds die Baybasin voor ze vast om onzuivere redenen dus dat gaan ze niet doen.
« Laatste verandering: 12 Maart 2017, 22:56:02 door ShroomProductions » Gelogd

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 12 Maart 2017, 23:13:20 »

Ik ben tegen elke extreme vorm van milieuwetten
Ik zie niet in hoe je hier tegen kan zijn, 90% van deze "extreme" wetten zijn zonder al te veel moeite haalbaar. De laatste paar jaar halen we in ons huishouden maar 20% van het totale stroomgebruik van het net af. Dit kan prima geregeld worden.

Andere dingen als vliegtaks kan ook geregeld worden maar zal dan op Europees niveau geregeld moeten worden.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 12 Maart 2017, 23:13:55 »

Het is wel een vrij geniale manier om al die mensen die twijfelen aan Geert Wilders, maar geen betere optie zien vanwege de problemen met immigranten, over te brengen naar kamp Rutte.

Misschien doet ie nu wel wat Hillary Clinton niet aan kon bij de Amerikaanse verkiezingen, de zwevende half-radicale mensen aantrekken door gekke dingen te doen op het juiste moment.

Overigens wel mooi hoe de enige 3 partijen die hiervan kunnen profiteren ook meteen de 3 kutste zijn. Uiteindelijk zal het dan toch wel weer bij Rutte eindigen vrees ik inderdaad, waarschijnlijk met GroenLinks. Geert Wilders wil toch zelf ook liever oppositie worden.

Aan de andere kant lijkt PVV-VVD coalitie mij ook wel grappig.

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 13 Maart 2017, 00:15:42 »

Ik zie niet in hoe je hier tegen kan zijn, 90% van deze "extreme" wetten zijn zonder al te veel moeite haalbaar. De laatste paar jaar halen we in ons huishouden maar 20% van het totale stroomgebruik van het net af. Dit kan prima geregeld worden.

Andere dingen als vliegtaks kan ook geregeld worden maar zal dan op Europees niveau geregeld moeten worden.
Ik geloof dat de dag dat alle fossiele grondstoffen uitgeput zijn de dag is dat 100% van alle energie uit duurzame middelen gehaald wordt, ook zonder enige investering vanuit de regering. Begin zelf maar een zweverig hippiebedrijf in energie of dure vliegreizen als je het belangrijk vind dat er eerder iets gedaan wordt.

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 13 Maart 2017, 08:24:21 »

Ik geloof dat de dag dat alle fossiele grondstoffen uitgeput zijn de dag is dat 100% van alle energie uit duurzame middelen gehaald wordt, ook zonder enige investering vanuit de regering. Begin zelf maar een zweverig hippiebedrijf in energie of dure vliegreizen als je het belangrijk vind dat er eerder iets gedaan wordt.
Dus jij wilt dat er gewoon door geboord moet worden in Groningen? Op het moment is daar zoveel schade dat het meer kost om er te boren en de schade te herstellen dan dat het opleverd. Maar de Nederlandse overheid en Shell willen niet gaan vergoeden en verzekeringen zeggen: haal het bij de Shell.
100% groen zal niet binnen korte tijd gaan lukken, maar het stroomgebruik groeit en ik ben van mening dat als je dit over 10 jaar gaat doen je veel meer kwijt zal zijn en het veel te lang gaat duren. Dit is namelijk geen proces van een periode van 4 jaar, zelfs niet van 8 of 12 jaar.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 13 Maart 2017, 10:44:14 »

Is het een proces van 16 jaar?

Ik zie overigens je punt wel hoor.
« Laatste verandering: 13 Maart 2017, 10:49:45 door Tommy9119 » Gelogd

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #22 Gepost op: 13 Maart 2017, 12:53:02 »

Hoe groter de gaswinning hoe beter. Hoezo kost het meer aan schade dan het oplevert als niemand iets vergoed? Dat is het risico dan maar van lekker goedkoop in een gat als Groningen gaan wonen. Neem je verlies en ga direct langs Schiphol wonen zodat je eens iets anders hebt om gemiddeld 16 keer op een dag over te klagen.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 13 Maart 2017, 12:53:40 »

Ben jij voor uitbreiding Schiphol Stefan/Nick?

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 13 Maart 2017, 13:00:02 »

Alsof je dat nog hoeft te vragen. Tongue Ja, natuurlijk.

Het is niet eens een risico waar je over praat als je langs een belangrijk vliegveld als Schiphol gaat wonen, natuurlijk ga je overlast krijgen. Zelfs al heb je weinig overlast wanneer je er gaat wonen moet je wel een speciaal soort dom zijn wil je verwachten dat er in 30 jaar nog geen vliegroute gaat veranderen.

Daarnaast was laatst nog in het nieuws dat 35 mensen rondom Schiphol gemiddeld 12 keer per dag een klacht indienen. Klagen is het lust en leven van deze werklozen en bejaarden, dat pak je toch niet van ze af?

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 13 Maart 2017, 15:43:57 »

Alsof je dat nog hoeft te vragen. Tongue Ja, natuurlijk.

Het is niet eens een risico waar je over praat als je langs een belangrijk vliegveld als Schiphol gaat wonen, natuurlijk ga je overlast krijgen. Zelfs al heb je weinig overlast wanneer je er gaat wonen moet je wel een speciaal soort dom zijn wil je verwachten dat er in 30 jaar nog geen vliegroute gaat veranderen.

Daarnaast was laatst nog in het nieuws dat 35 mensen rondom Schiphol gemiddeld 12 keer per dag een klacht indienen. Klagen is het lust en leven van deze werklozen en bejaarden, dat pak je toch niet van ze af?

Dat is nou een van die linkse standpunten waar ik het als linksdragende totaal mee oneens ben. Natuurlijk moet schiphol uit kunnen breiden, dat is goed voor de werkgelegenheid en de economie.
Langzaam overstappen op duurzame energie ben ik dan weer ontzettend voor, en fracking moeten we al helemaal mee kappen.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 13 Maart 2017, 16:07:27 »

Ik ben het ook niet automatisch eens met elk "rechts" standpunt. 4 jaar geleden stemde ik SP volgens mij, omdat zij voor dingen stonden die op dat moment voor mij belangrijk waren.

En zolang het iets meetbaars kan opleveren door eerder over te stappen op "schone" energie ben ik ook voor, maar als dat zo zou zijn zou de markt in dat gat moeten springen zonder overheid. Maar het is moeilijk een groep onderzoekers die elk jaar roept dat in de komende 5 jaar de aarde is overstroomt serieus genoeg te nemen voor de "actie" waar ze om vragen ook al is dat de afgelopen 10 keer dat het voorspelt is niet uitgekomen.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 13 Maart 2017, 17:10:13 »

Daar geloof ik ook niet zo in, maar tegen de tijd dat de olie op begint te raken zou het wel fijn zijn als we al ver genoeg gevorderd zijn met het gebruik van andere energiebronnen dat de overstap haalbaar is, en het zou ook fijn zijn als we voor onze energie wat minder afhankelijk zouden hoeven zijn van de zandbak en rusland, al heb ik met de russen verder niet zo veel problemen.

Ik ben er wel voor om een groot stuk van de Sahara te koloniseren, beetje rekening houdend met de gebieden waar nomadenstammen leven natuurlijk, maar een groot deel waar toch nooit iemand komt moet kunnen. En dan bouwen we het daar helemaal vol met zonnepanelen, waarmee we heel Afrika van stroom voorzien. In ruil voor die stroom mogen wij daar vervolgens onbeperkt mijnen naar goud, zilver, diamanten, lithium, uranium etcetera, waar we vervolgens een groot deel van verhandelen.
Wij blijven nog even doorgaan op olie, maar omdat Afrika volledig electrisch gaat zal de olieprijs dalen. Verder blijven we flink inversteren in onderzoek naar efficientere winning van zonneenergie (en andere schone energieën), zodat dat op den duur per kubike meter meer op gaat leveren en wij marktleider blijven.
« Laatste verandering: 13 Maart 2017, 17:30:45 door ShroomProductions » Gelogd

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 13 Maart 2017, 19:09:25 »

als iedereen ff 529365872365 miljoen miljard miljoen euro doekoe euro neer kan knallen
voor die zonnepanelen, dan ja.
Kijk uit als je ze bij algarije bouwt want dat worden ze gestolen

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 14 Maart 2017, 00:10:55 »

Ben jij voor uitbreiding Schiphol Stefan/Nick?
Hier heb ik zelf geen mening over omdat ik niet weet wat de gevolgen hiervan zijn als we het wel of niet doen.
Hoe groter de gaswinning hoe beter. Hoezo kost het meer aan schade dan het oplevert als niemand iets vergoed? Dat is het risico dan maar van lekker goedkoop in een gat als Groningen gaan wonen. Neem je verlies en ga direct langs Schiphol wonen zodat je eens iets anders hebt om gemiddeld 16 keer op een dag over te klagen.
Niemand vergoed iets maar hiertoe zijn ze wel verplicht... En jij denkt dat de koeien zichzelf gaan melken? of verwacht jij dat de koeien door de stad heen gaan lopen?
Je hebt blijkbaar geen flauw benul wat de situatie in Groningen is. Mijn oom is hier boer en heeft de afgelopen 5 jaar zo'n 6 keer zijn huis en stallen moeten renoveren omdat het niet meer veilig was, dit is uit eigen zak betaald en na jaren tevreden geboerd te hebben zit hij er nu serieus over na te denken om er mee te stoppen.
In een keer stoppen met boren kan niet, omdat we dat financieel niet aan kunnen. Minderen kan zeker aangezien het op langere termijn goedkoper is (mochten de bedrijven zich tenminste aan de wet houden).
En zolang het iets meetbaars kan opleveren door eerder over te stappen op "schone" energie ben ik ook voor, maar als dat zo zou zijn zou de markt in dat gat moeten springen zonder overheid. Maar het is moeilijk een groep onderzoekers die elk jaar roept dat in de komende 5 jaar de aarde is overstroomt serieus genoeg te nemen voor de "actie" waar ze om vragen ook al is dat de afgelopen 10 keer dat het voorspelt is niet uitgekomen.
Er zijn al talloze eilanden onderwater gelopen rond Indonesië, wat ze voorspeld hebben komt dus zeker uit. Als ik wist dat het niet zinloos zou zijn zou ik zeggen: "wees iets minder egoïstisch en open je ogen, kijk om je heen en zie wat er in de wereld en Nederland speelt."

Advertenties
Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  

Ga naar: