GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 Januari 2019, 23:14:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  
Advertenties

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #30 Gepost op: 14 Maart 2017, 00:12:32 »

Daar geloof ik ook niet zo in, maar tegen de tijd dat de olie op begint te raken zou het wel fijn zijn als we al ver genoeg gevorderd zijn met het gebruik van andere energiebronnen dat de overstap haalbaar is, en het zou ook fijn zijn als we voor onze energie wat minder afhankelijk zouden hoeven zijn van de zandbak en rusland, al heb ik met de russen verder niet zo veel problemen.

Ik ben er wel voor om een groot stuk van de Sahara te koloniseren, beetje rekening houdend met de gebieden waar nomadenstammen leven natuurlijk, maar een groot deel waar toch nooit iemand komt moet kunnen. En dan bouwen we het daar helemaal vol met zonnepanelen, waarmee we heel Afrika van stroom voorzien. In ruil voor die stroom mogen wij daar vervolgens onbeperkt mijnen naar goud, zilver, diamanten, lithium, uranium etcetera, waar we vervolgens een groot deel van verhandelen.
Ik ben meer voor de projecten die op het moment al in de sahara bezig zijn, namelijk het weer groen maken. De afgelopen 2 jaar is de sahara voor het eerst niet gegroeid maar gekrompen.

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #31 Gepost op: 14 Maart 2017, 01:06:57 »

Niemand vergoed iets maar hiertoe zijn ze wel verplicht... En jij denkt dat de koeien zichzelf gaan melken? of verwacht jij dat de koeien door de stad heen gaan lopen?
Je hebt blijkbaar geen flauw benul wat de situatie in Groningen is. Mijn oom is hier boer en heeft de afgelopen 5 jaar zo'n 6 keer zijn huis en stallen moeten renoveren omdat het niet meer veilig was, dit is uit eigen zak betaald en na jaren tevreden geboerd te hebben zit hij er nu serieus over na te denken om er mee te stoppen.
Stop er mee en dan zien we hoeveel mensen er zullen verhongeren omdat ome boer Stefan en de hoofdpersonen in andere jankverhalen gestopt zijn met hun falende bedrijf. De verzekering is zeker helemaal niks verplicht en als je dat niet weet hoor je geen bedrijf te hebben, of de rest verplichtingen heeft zal onafhankelijk bepaald moeten worden.

Er zijn al talloze eilanden onderwater gelopen rond IndonesiŽ, wat ze voorspeld hebben komt dus zeker uit. Als ik wist dat het niet zinloos zou zijn zou ik zeggen: "wees iets minder egoÔstisch en open je ogen, kijk om je heen en zie wat er in de wereld en Nederland speelt."
En de lijken van al die lokale zakenmannen drijven nog steeds rond in de talloze nu verlaten bedrijfsgebouwen, nooit hebben ze zien aankomen wat Al Gore en anderen zo perfect voorspeld hadden. Als ik wist dat het niet zinloos zou zijn zou ik zeggen: "draai niet voor de volle 100% op basisloze emotie en open je mond, om plaats te maken voor de schotgun."

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 14 Maart 2017, 10:04:06 »

Ik vind het overigens wel jammer dat de Piraten Partij het niet zo goed doet. Eigenlijk denk ik dat die partij op dit moment de beste keuze zou zijn maar ze kunnen Łberhaupt niet een zetel  krijgen vrees ik.

Lord Tommy of Sealand.

Perry26
[/table]
King of the hill

--------------------------------------------------

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 14 Maart 2017, 20:26:11 »

Er zijn al talloze eilanden onderwater gelopen rond IndonesiŽ, wat ze voorspeld hebben komt dus zeker uit. Als ik wist dat het niet zinloos zou zijn zou ik zeggen: "wees iets minder egoÔstisch en open je ogen, kijk om je heen en zie wat er in de wereld en Nederland speelt."
Ja... want het is echt niet zo dat de zeespiegel al letterlijk 10.000 jaar stijgt nee dat komt natuurlijk door het versterkt broeikaseffect help we gaan allemaal dood.

[/center]
[/center]

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 14 Maart 2017, 21:18:04 »

help we gaan allemaal dood.

Dit is al duizenden jaren zo wat maken mensen zich nu druk om moordenaars en oorlog en terroristen en ziektes? Jezus ging ten slotte ook dood.

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #35 Gepost op: 14 Maart 2017, 21:31:09 »

Maar hey, als we dan allemaal dood zijn dan vervuilt de mensheid zeker weten de aarde niet meer. De milieuactivist zit in een win-win situatie.

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 14 Maart 2017, 23:03:28 »

De verzekering is zeker helemaal niks verplicht en als je dat niet weet hoor je geen bedrijf te hebben, of de rest verplichtingen heeft zal onafhankelijk bepaald moeten worden.
De verzekering is het niet verplicht nee, de shell en de overkoepelende organisatie wel, dit is vastgelegd toen er meer boringen kwamen.
Over je doodswens naar mij heb ik verder geen woorden voor, en om heel eerlijk te zijn had ik je ook wel iets hoger ingeschat...

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 15 Maart 2017, 09:50:20 »

Maar als wij allemaal dood gaan heb je straks alleen nog maar de buitenlanders

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #38 Gepost op: 15 Maart 2017, 11:59:50 »

Die gaan ook een keer dood alleen hebben zij het voordeel dat ze onze maagden krijgen.

Ik heb toch SP gestemd hoor. Maar niet Remi eigenlijk.

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #39 Gepost op: 15 Maart 2017, 12:06:41 »

Maar als wij allemaal dood gaan heb je straks alleen nog maar de buitenlanders
Insinueer je nu dat buitenlanders de milieuapocalypse zullen overleven omdat het kakkerlakken zijn?

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #40 Gepost op: 15 Maart 2017, 12:19:11 »

Ik heb toch SP gestemd hoor. Maar niet Remi eigenlijk.
Waarom niet PP dan? Tongue
Eigenlijk denk ik dat die partij op dit moment de beste keuze zou zijn

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #41 Gepost op: 15 Maart 2017, 12:23:38 »

Je kan wel goede ideeŽn hebben maar als je geen plek hebt aan de grote jongens tafel kom je nergens.

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #42 Gepost op: 16 Maart 2017, 15:19:54 »

Verbazingwekkendste voor mij is dat mensen toch weer vertrouwen in de VVD.

VVD - CDA - D66 met SP is mijn gok voor de coalitie. PVV met 20 zetels is niet genoeg om terug te komen op de boycot, zelfs voor Rutte op dit moment denk ik. Zolang GL niet meedoet vind ik het prima.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #43 Gepost op: 16 Maart 2017, 16:27:18 »

Verbazingwekkendste voor mij is dat mensen toch weer vertrouwen in de VVD.

VVD - CDA - D66 met SP is mijn gok voor de coalitie. PVV met 20 zetels is niet genoeg om terug te komen op de boycot, zelfs voor Rutte op dit moment denk ik. Zolang GL niet meedoet vind ik het prima.

Ik denk dat ze alsnog met pvv in zee gaan als vvd cda d66 cu niet kan. VVD gaat echt niet met SP regeren, dat geleuf ik helemaal niks

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #44 Gepost op: 16 Maart 2017, 16:34:07 »

Oja, had even niet door dat CU ook net genoeg heeft om het aan te vullen tot een meerderheid. Keek alleen naar GL en SP en van die twee lijkt mij ook voor de VVD de SP een iets betrouwbaardere partner dan GL.

Advertenties
Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  

Ga naar: