GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 18 December 2018, 11:38:31

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Advertenties

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Gepost op: 12 December 2017, 20:09:21 »

Ik vroeg me dit even af wat GMOT hiervan dacht.

Lord Tommy of Sealand.

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 12 December 2017, 20:19:32 »

XD XD XD XD hoe bedoel je

prostitutie is alleen ok als de prostituees zelf kiezen voor hun werk, en duidelijke regels mogen
hebben over hun bedrijfsleven.

Of t voor een man ethisch is om er een te bezoeken?

Nee natuurlijk niet!

Volgens /r9k/ is het heel normaal dat lang niet iedere man ooit seks gaat hebben, 80/20 regel enzo,
20% van de mannen heeft seks met 80% van de vrouwen.

Als je als lelijke beta een hoer bezoekt dan ga je deze regel tegen en word je vermoord door de hacker 4chan.

Dus mannen: Hou je lul in de broek of snij m er af. Daarnaast kan je ook nog trap worden (en niet eentje waardoor je een etage boven je huidige kan geraken).

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 12 December 2017, 20:21:51 »

Als ze vrijwillig werken wel, als ze gedwongen werken niet.
Als je vrijgezel bent of je partner er mee instemt, anders ook niet

als je heel veel cocaÔne hebt gebruikt is het antwoord trouwens altijd ja

Citaat
Of t voor een man ethisch is om er een te bezoeken?

Nee natuurlijk niet!
Tuurlijk wel. Als je met een niet-prostituŽle chick date geef je gemiddeld minstens twee keer zo veel geld aan haar uit voordat je ook maar met een vinger in haar broekje bent geweest of dat je aan jezelf durft toe te geven dat je in de friendzone zit. Wat dat betreft is het dus financieel zeker verantwoord. One night stands zijn een uitzondering hier op aangezien je dan meestal niet eerst etentjes en dingen moet gaan betalen. Tegenwoordig kun je ook nog uphooken via tinder/grinder puur voor seks maar daar heb ik geen ervaring mee, ik ga er van uit dat dat lastiger is dan een klassieke one night stand aangezien je dan meestal allebei nuchter bent.
Verder denk ik dat als je al een hele tijd geen seks hebt gehad en inmiddels zo gefrustreerd bent dat je niet meer normaal een gesprek met een vrouw kunt hebben zonder desperate over te komen, je ook beter eerst even je frustraties op een hoer kunt botvieren voor je weer gaat proberen een normale chick te versieren
« Laatste verandering: 12 December 2017, 20:43:36 door ShroomProductions » Gelogd

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 12 December 2017, 20:52:01 »

Daarnaast kan je ook nog trap worden (en niet eentje waardoor je een etage boven je huidige kan geraken).
En als je dat doet kun je zelf prostitututtteeuee hoer worden en mij een belletje geven.

Advertenties
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: