Jurassic World Evolution

Nickienator, Juni 17, 2018, 10:56
Dino's grawrrrr
ShroomProductions, Juni 17, 2018, 17:20
Vraag me af of mijn pc dat trekt
freako, Juni 17, 2018, 17:38
Bah simulator game

Jurassic parl the lost world was de beste jurassic park game.

Afbeelding laden
Nickienator, Juni 17, 2018, 22:44
Management games zijn de enige games die ik heel af en toe nog speel.

En mijn laptop trekt momenteel (vrijwel) alles volgens mij dus ik maak er nu maar even gebruik van.

Ik zit nu op het 4e eiland. Er zit gelukkig niet zo'n focus op versieren zoals in Planet Coaster (boompjes, bosjes, of water maken zijn je enige opties) maar de moeilijkheid van het management gedeelte zit op het begin van de eilanden, dan een periode heel lang niks doen en wachten op geld (wat ik persoonlijk niet zo erg vind), en dan slaat het om naar meer geld binnen krijgen dan je kunt uitgeven en is het micro managen door dode dino's te vervangen en ranger teams opdrachten te geven meer je werk.
sasbom, Juni 17, 2018, 23:01
wil je management? Begin aan Factorio.
ShroomProductions, Juni 18, 2018, 07:43
Factorio is cool
Nickienator, Juni 18, 2018, 17:35
Ik wil economie management met zo min mogelijk micromanagement. Ik ga niet stukje voor stukje achtbanen of transportbanden maken.

Ik ken het meeste wel maar minder dan 1% spreekt me aan. Frostpunk was super cool en Megaquarium en Tropico 6 kijk ik naar uit, verder gaat 2018 niks meer brengen waar ik mijn tijd aan ga verspillen gok ik.

Maar Jurassic World vermaakt me wel en ga ik wel uitspelen denk ik. Zou alleen willen dat ik de rangers geen opdrachten hoefde te geven.
ShroomProductions, Juni 18, 2018, 17:49
Frostpunk is ook tof ja. Probeer anders eens Dwarf Fortress XD
Tommy9119, Juni 18, 2018, 17:55
Low effort OP 5/7
Steelkenny, Juni 18, 2018, 18:27
https://factoryidle.com/ is ook wel een leuke. Heel erg moeilijk, maar satisfying als je fabriekje draait.