Het Offtopic-Topic! [Deel 63] Staatsgreep editie

sasbom, Jan. 09, 2019, 12:00
Telt de GMOT conputer challenge update als een pageview? Zoja, moeten we dan niet daar mee stoppen? Dan hebben we meer pageviews voor het volk!
gm1999, Jan. 09, 2019, 13:54
Ik hoopte dat jij mij ook nog herinnerde, gvd.

Jij heette volgens mij gaymoon in mijn spel ooit.

Ik heette eerder iets van rappingbas ofzo, dus dat maakt niet uit
Maak je geen zorgen bby, natuurlijk herinner ik je nog (volgens mij was het Rappybas trouwens). Wel een beetje jammer dat Gamemoon iemand is (helemaal omdat wij in Game-Maker ooit nog samen een half spel hebben gemaakt Sad)
kaas1, Jan. 09, 2019, 15:03
Citaat
German Sterligov was born in Zagorsk (today Sergiyev Posad), Russian SFSR, Soviet Union. He attended college but eventually dropped out.[1] In 1990, during the dissolution period of the USSR, he was instrumental in the founding of the Russian commodities exchange.[2][3] The exchange is named after his dog, Alisa.
cute

https://en.wikipedia.org/wiki/Republic_of_Artsakh
jw, Jan. 09, 2019, 15:37
Telt de GMOT conputer challenge update als een pageview? Zoja, moeten we dan niet daar mee stoppen? Dan hebben we meer pageviews voor het volk!
De computer challenge is zwaarder qua datagebruik dan een normala topic. Een volle pagina van de computer challenge is ongeveer 1MB, rond de 8 keer groter dan een normaal topic.
jw, Jan. 09, 2019, 15:40
Maar december heb ik amper stats geupload, en was het hostingbundeltje alsnog op.
sasbom, Jan. 09, 2019, 16:21
Maar december heb ik amper stats geupload, en was het hostingbundeltje alsnog op.

hmm, GMOT is gewoon té populair  Roll Eyes
jw, Jan. 09, 2019, 17:40
hmm, GMOT is gewoon té populair  Roll Eyes
waarschijnlijk Roll Eyes
sasbom, Jan. 15, 2019, 10:55
Wow ik kan weer posten, ongelofelijk
gm1999, Jan. 15, 2019, 11:34
We moeten gewoon vaker onze oudste zonen offeren aan de omnipotente hostingbetaler om zo meer bandbreedte te krijgen
jw, Jan. 15, 2019, 13:34
jeej, GMOT werkt weer Cheesy