GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 09 December 2019, 09:36:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  
Advertenties

nielsla
Just the few of us

king of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #45 Gepost op: 17 Augustus 2008, 18:45:18 »

knap gedaan alleen:

Forbidden
You don't have permission to access /index.php on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.0.59 (Unix) mod_ssl/2.0.59 OpenSSL/0.9.8d FrontPage/5.0.2.2634 PHP/5.2.5 Server at niels.demeulenfrutters.nl Port 80

elke keer doet-i dat da's nogal (K**)
Daar hebben we de spammer ik heb je ip geband van de website ik kan in de datebasen kijken er er stond een "1" ik dacht gelijk bannen die hap!

ick-in-noot
Ex-administrator
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #46 Gepost op: 17 Augustus 2008, 19:49:27 »

ehh,, jij maakt een optie om 1 te stemmen.. waarom ban je iemand als die stemt..

Turn the world into a dancefloor.

timwing
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #47 Gepost op: 17 Augustus 2008, 19:52:34 »

Kan je iemand bannen? Leer mij dat ooK!  Grin Nee serieus leer mij dat ook...

nielsla
Just the few of us

king of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #48 Gepost op: 17 Augustus 2008, 20:20:01 »

Omdat ik van te voren al spam had gehad 83 stemmen volgens mij kwam dat van het zelfde ip dus ip dacht banne!

ick-in-noot
Ex-administrator
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #49 Gepost op: 17 Augustus 2008, 20:22:19 »

als het van het zelfde IP kwam oke, maar kd8 dat je hem verbande om het geven van een 1..

Turn the world into a dancefloor.

TBstudio
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #50 Gepost op: 17 Augustus 2008, 20:57:00 »

Kan je iemand bannen? Leer mij dat ooK!  Grin Nee serieus leer mij dat ook...

Ik heb Nielsla met het bannen geholpen.. het werkt met htaccess,, google is your best friend Cheesy

Samlan
Oud-moderator
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #51 Gepost op: 20 Augustus 2008, 16:48:26 »

Klein detail: op de home-pagina is de balk met de pagina naam veel dunner dan op de andere pagina's.  Smiley

@ @-wout: is het nu echt nodig om je zo druk te maken, zo te schreeuwen en zo'n taal te gebruiken om een simpel misverstand? Relax, take it easy!  Wink
Een tip: het maakt véél meer indruk als je dit zegt in een normale reactie.

Even een tip voor de site: je zou dat rating systeem misschien beter weghalen. Ten eerste zorgt het blijkbaar voor nodeloze spanningen en ten tweede is het niet erg nuttig. Je zal altijd mensen hebben die een 1 stemmen voor de "kick". Je hebt volgens mij stukken meer aan persoonlijke reacties. (zoals bv. in dit topic). Nuja het is maar een tip en jij kiest natuurlijk wat je met je site doet.

Xbox Live-tag: Samlan

nielsla
Just the few of us

king of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #52 Gepost op: 20 Augustus 2008, 18:50:23 »

Klein detail: op de home-pagina is de balk met de pagina naam veel dunner dan op de andere pagina's.  Smiley

@ @-wout: is het nu echt nodig om je zo druk te maken, zo te schreeuwen en zo'n taal te gebruiken om een simpel misverstand? Relax, take it easy!  Wink
Een tip: het maakt véél meer indruk als je dit zegt in een normale reactie.

Even een tip voor de site: je zou dat rating systeem misschien beter weghalen. Ten eerste zorgt het blijkbaar voor nodeloze spanningen en ten tweede is het niet erg nuttig. Je zal altijd mensen hebben die een 1 stemmen voor de "kick". Je hebt volgens mij stukken meer aan persoonlijke reacties. (zoals bv. in dit topic). Nuja het is maar een tip en jij kiest natuurlijk wat je met je site doet.

Ten eerste- @-wout: Het kan niet anders het ip word op geslagen het kan geen fouten maken.
Er stond duidelijk jou ip omdat ik zie dat je er problemen mee hebt haal ik de ban er van af.
ten tweede ik bepaal wat ik wil met mijn site een rating systeem is altijd leuk.

Samlan
Oud-moderator
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #53 Gepost op: 20 Augustus 2008, 18:53:57 »

Kalm, kalm, ik gaf maar een tip en jij beslist natuurlijk nog altijd en dat gaf ik ook aan.
Als je zo met mensen omgaan die tips geven...

nielsla
Just the few of us

king of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #54 Gepost op: 20 Augustus 2008, 18:55:17 »

Kalm, kalm, ik gaf maar een tip en jij beslist natuurlijk nog altijd en dat gaf ik ook aan.
Als je zo met mensen omgaan die tips geven...
Hoe bedoel je?

Samlan
Oud-moderator
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #55 Gepost op: 20 Augustus 2008, 19:00:45 »

Nuja ik geef een tip en ik zet erbij dat het maar een tip is en je natuurlijk zelf beslist wat je met je site doet. En dan antwoord je dat je zelf wel bepaalt wat je met je site doet. Komt maar onvriendelijk over...

nielsla
Just the few of us

king of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #56 Gepost op: 20 Augustus 2008, 19:44:14 »

Nuja ik geef een tip en ik zet erbij dat het maar een tip is en je natuurlijk zelf beslist wat je met je site doet. En dan antwoord je dat je zelf wel bepaalt wat je met je site doet. Komt maar onvriendelijk over...

het spijt me het was niet onvriendelojk bedoeld maar normaal Wink

update
Omdat ik over een tijdje een klassen website ga maken heb ik al een kant en klare chat gevonden.
Bekijk hem snel.
Wat lijkt jullie beter dat ik de chat nog even bij werk met kleuren enzo of gewoon zo erop zet?

TBstudio
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #57 Gepost op: 20 Augustus 2008, 22:15:49 »

Mooie chat,, jammer dat hij niet zelf gemaakt is maar ik had het ook niet gekunt hoor,, zelf een chat maken Tongue

@-wout
Administrator
Approaching infinity

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #58 Gepost op: 25 Augustus 2008, 19:23:57 »

mooie site Grin

Advertenties
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  

Ga naar: