Ziet er goed uit. Hoe heb je dit trouwens voor elkaar gekregen bij yoyogames:Staat er een banner van jou op yoyogames.com? Zo ja, hoe heb je dit gedaan

De Engelstalige Game Maker Community wordt ook meegerekend, ik heb daar enkele topics staan die naar mijn site verwijzen. (Wegens technische beperkingen van mijn systeem worden uit-hits richting het GMC daarentegen niet zichtbaar geteld.) Dat brengt me bij één van de nieuwe functies: bij elke creatie heb je nu links naar bijbehorende forumtopics zodat je overal de discussies kunt zien.
Toch nog een verbeterpuntje:
Bij nieuws vind ik de koppen te groot, kan wel wat kleiner.
Ik vind het wel meevallen, en het is voor mij wel zo makkelijk om het zo te laten.
Alleen vind ik de achtergrond een beetje kaal, een pattern inbrengen zou geen luxe zijn.
En die leuke achtergrond met al die bolletjes is nu alleen nogmaar bovenaan te zien.
Moet ik op de lichtgrijze vlakken naast de pagina ook Blijbol-logo gaan tilen? (Zo ja, alleen bovenin of helemaal?)
De mouse-over knoppen bij je hoofdbuttons vind ik een beetje kinderachtig staan, dat lichtgroen mag wel anders.
Ik vind 'm ook minder uitstraling hebben, ik weet niet waarom, maar dat groene van de oude navigatiebalk sprak me wel aan, vond ik een mooie kleur.
Ik heb de kleur zuiverder groen gemaakt, zodat het meer op de oude kleur lijkt. Ik heb het een gele mouseover gegeven. De blauwe navigatieknoppen hebben nu een rode mouseover. Zo beter?
Verder vind ik de knoppen niet zo mooi staan qua positie, zet ze in een lijn of dichter bij elkaar.
Wat bedoel je met "in een lijn"?
De nieuwe layout vind ik te vol, vooral de voorpagina en nieuwspagina. Komt ook door die advertentie en de verschillende breedtes van de tekstvelden.
Ik heb één letter veranderd in de broncode van de nieuwspagina (<br /> in <hr />), zodat tussen de nieuwsitems een horizontale lijn komt. Is het zo overzichtelijker? De voorpagina lijkt erg sterk op de oude voorpagina, met als verschil dat er één advertentieblok is toegevoegd.
Ik geef toe dat de nieuwe navigatie ook gewoon goed is, maar ik vond met de oude niets mis dus ik zou niet weten waarom er een verandering is gemaakt hierin.
De pagina's van de producten zijn opnieuw ingedeeld zodat elk product op één pagina past. Elk product heeft nu een beschrijving tegen de linkerkantlijn en rechts een zwevend blok met screenshots, downloadknoppen en dergelijke. Er onstaat volgens mij een druk drie-kolommen-effect als links daarvan ook nog een menubalk zou zitten.