de Blijbol website - met updates

Blijbol, Apr. 29, 2007, 14:44
Bedankt voor de complimenten. Smiley Anderen nog commentaar?
haro_power, Apr. 29, 2007, 14:55
Woow, je site is vele malen beter dan de oude site.
Vroeger kwam ik er bijna nooit, ik vond het maar een onhandige site.
Maar nu is het een goede site, alles geördent.

Maar dat groen van het navigatie menu, vind ik er niet echt bij passen.
Maar dan kan aan mij liggen, en je moet zelf weten hoe je het wil.

Echt een top site.
Niks meer veranderen.
jelleisgoed, Apr. 29, 2007, 16:42
ziet er echt heel goed uit Cheesy
Gerben de G., Apr. 29, 2007, 17:06
Ik vind hem mooier dan de vorige!
(Niet dat die lelijk was)
Samlan, Apr. 29, 2007, 18:17
Knap werk!. Mooie lay-out, goeie kleuren en genoeg inhoud.
Meer kan ik er niet op zeggen...
Gerben de G., Apr. 30, 2007, 19:42
Misschien kun jer nog een contact pagina bij doen.........
ick-in-noot, Apr. 30, 2007, 19:47
Gastenboek Tongue..
Rutger, Mei 01, 2007, 20:06
Erg goede site. Lay-out ziet er mooi uit maar je gebruikt, naar mijn mening, te veel kleuren bij elkaar.

Je hebt veel en goede inhoud, dus dat is ook positief. Het is handig dat je voor elk onderdeel de recentste toevoegingen kan zien.

Wat ik niet handig vind is dat je bij de games niet kan zien of een spel voor pc of rekenmachine is.
Blijbol, Mei 02, 2007, 13:07
Misschien kun jer nog een contact pagina bij doen.........
Die staat onder het kopje "Over Blijbol" in het menu, waar je op het tabblad "Contact" moet drukken. S.v.p. alleen e-mailen voor privézakan, voor de rest krijgt gebruik van de gastenboeken/reactiepagina's de voorkeur, want dan hebben anderen er ook iets aan. Ik krijg overigens een kopie gemaild van alle nieuwe reacties in de gastenboeken/reactiepagina's, dus wees niet bang dat ik je reactie niet zie.

Lay-out ziet er mooi uit maar je gebruikt, naar mijn mening, te veel kleuren bij elkaar.
Het oogt inderdaad wat druk door de vele kleuren. Ik denk dat dit met name door de advertenties komt, die ik op het laatste moment heb toegevoegd. Ik zal de kleurenschema's/posities ervan nog wel eens bewerken zodat het beter in de site past en er rustiger uitziet.

Wat ik niet handig vind is dat je bij de games niet kan zien of een spel voor pc of rekenmachine is.
Je bedoelt in het overzicht neem ik aan? Dit had ik bij de vorige site wel, ik zal kijken of ik in de grijze blokken wat kleine icoontjes ter verduidelijking kan toevoegen.
Blijbol, Mei 06, 2007, 21:09
Oké, ik heb (alweer) flink gesleuteld aan de advertenties. Volgens mij zijn de kleuren nu wat minder irritant en oogt de site weer wat rustiger.

Discussiëer! Tongue