GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 12 December 2018, 17:00:57

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 211
  Print  
Advertenties

miniejjj
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 29 Maart 2008, 11:54:32 »

Gjava kan volgens mij alles omzetten, maar gflash niet Wink

esak
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 29 Maart 2008, 12:49:07 »

oja gflash was het.... maar gjava kan ook maar iets van 130 codes omzetten..... en... heb `m gedownload maar volgens mij is hij alleen voor linux die nieuwste versie

Freerk
King of the hill

Back-ups al gefixed?

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 29 Maart 2008, 14:20:03 »

Gamemaker is niet bedoelt voor dit soort applicaties, een taal als php/java leent zich hier beter voor.

Blijbol
Ex-administrator
King of the hill

De blije zaak

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 31 Maart 2008, 21:21:34 »

Ik heb zojuist een nieuwe versie online gezet (link http://gmchat.blijbol.nl) met een accountsysteem. Je kunt accounts registreren, erop inloggen en tijdens het chatten zien van wie welke berichten afkomstig zijn.

Het lijkt me handiger als reacties over een Game Maker-client worden geplaatst in het topic in Programmeren van ohlala en we dit topic beperken tot reacties over de Ajax-/web-client.

en ehh,, het idee kwam van een team-request?
Voorzover ik het idee nog niet had. Ik ben hier lang geleden al aan begonnen, maar ik geef toe dat het niet mijn idee was om er nu verder mee te gaan. Wil je meewerken (zo ja, wat wil je doen)?

Kan je niet de accounts van hier gebruiken Tongue

Ik bedoel moet toch te doen zijn...
Kan op zich wel maar het is niet helemaal politiek correct om op site B om het wachtwoord van site A te vragen.

miniejjj
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 01 April 2008, 07:32:11 »

Mooi hoor, blij B. Cheesy

Is het de bedoeling dat de site er uiteindelijk zo uit komt te zien?

ohlala
So far, so good

KIPPEN!!!!!!

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 01 April 2008, 09:09:20 »

Ik ben een paar dagen niet online gekomen, maar het idee is blijkbaar wel erg goed gevallen. Grin Ik vind het goed dat het webbased word, maar uiteindelijk blijft het natuurlijk wel mijn idee. En ik zie trouwens niks meer terug van de teamrequst? Huh?
Verder, lijjkt het me ook leuk als we het op de nieuwe manier doen, ik kan niet mee helpen met de web chatbox, maar zoals blijbol al aangaf, kan het ook met de 39dll communiceren. Dat zou leuk zijn, maar dan moeten we wel wachten tot de versie van de webbased chatbox af is.
Verder ideeŽn om in te voegen:
  • Ledenlijst van wie online is.
  • Moderatoren, (en dan wil ik wel moderator worden Grin)

Gouden momenten:
Ik vind dit een erg mooi verhaal. Hieruit blijkt namelijk niet alleen dat mijn banfunctie ervoor zorgt dat jullie niet teveel afhankelijk van mijn chat worden, maar zelfs dat mijn banfunctie jullie aanzet tot zeer grote creativiteit met prachtige artistieke werken tot gevolg. Ik hoop van harte dat je vanaf morgenmiddag nog mooiere en diepgaandere chatberichten kunt schrijven dan daarvoor. Mogen meer mensen dit goede voorbeeld volgen!
Volgens mij moet je een campagne beginnen  Tongue.
jou kat lijkt op als mij hond net 3 augurken en een blik bier heeft uitgekotst met dar tussen larierblaadjes

ick-in-noot
Ex-administrator
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 01 April 2008, 09:27:22 »

evt wil ik wel helpen met het maken van een WIO (who is online) lijst. of moderator functies. Roep maar als je hulp nodig hebt.

Turn the world into a dancefloor.

tja...
Pretty addicted

Anemoontjes! Tartaarsaus! >:(

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 01 April 2008, 10:23:21 »

mijn registratie mail is zo lang dat hij er niet in past Kiss

Blijbol
Ex-administrator
King of the hill

De blije zaak

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #23 Gepost op: 01 April 2008, 11:01:38 »

@ick-in-noot: ik heb je toegevoegd in dat andere chatprogramma... Windows Live Messenger.

@tja..., hoe lang is je e-mailadres dan? Ik zal de maximumlengte verhogen.

Voor mensen die willen helpen, dit kun je op het moment doen:
- Emoticons zoeken die legaal te gebruiken zijn.
- Uitzoeken hoe je vanuit JavaScript een geluidje af kunt spelen.
- Bugs melden.

Wat voor moderatorfuncties hadden jullie overigens in gedachten behalve mensen bannen?

ohlala
So far, so good

KIPPEN!!!!!!

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 01 April 2008, 11:11:14 »

Promoten. Bijvoorbeeld iemand met een sterretje ervoor is belangrijk en heeft blauwe text, of iets met rechte.
Banne voor bepaalde tijd.

Gouden momenten:
Ik vind dit een erg mooi verhaal. Hieruit blijkt namelijk niet alleen dat mijn banfunctie ervoor zorgt dat jullie niet teveel afhankelijk van mijn chat worden, maar zelfs dat mijn banfunctie jullie aanzet tot zeer grote creativiteit met prachtige artistieke werken tot gevolg. Ik hoop van harte dat je vanaf morgenmiddag nog mooiere en diepgaandere chatberichten kunt schrijven dan daarvoor. Mogen meer mensen dit goede voorbeeld volgen!
Volgens mij moet je een campagne beginnen  Tongue.
jou kat lijkt op als mij hond net 3 augurken en een blik bier heeft uitgekotst met dar tussen larierblaadjes

tja...
Pretty addicted

Anemoontjes! Tartaarsaus! >:(

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 01 April 2008, 11:42:26 »

adres=20tekens @hotmail.com=12 tekens 32tekens dus bij mij.
Maar ik kan ook met mijn echte mail aanmelden maar dat wil ik niet.
Dus ik heb een speciale registatie-mail.

ick-in-noot
Ex-administrator
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 01 April 2008, 11:53:47 »

ik zag dat je me toevoegte Smiley

rangen ofzo lijkt me wel leuk maar die moet je dan niet baseren op berichten oid want dan krijg je spam...

Turn the world into a dancefloor.

miniejjj
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 01 April 2008, 12:10:03 »

Mensen muten, kicken, warnen, nieuws toevoegen dat bovenaan komt te staan als je inlogt, uhmmm

accounts verwijderen misschien Cheesy

RA
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 04 April 2008, 15:44:22 »

Mijn provider blokkeert hem, omdat er chat instaat  Shocked Maar ik heb daar gelukkig programmaatjes voor, maar dat is wel lastiger.

dan moet jij een andere provider. Ik kies zelf wel wat ik bekijk of niet. Daar heeft mijn provider geen zeggenschap over. WAAR IS DE VRIJHEID!!!

Ikzelf ga het niet testen omdat ik geen zin heb een account aan te maken. Mischien dat ik later ff kijk...

Blijbol
Ex-administrator
King of the hill

De blije zaak

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #29 Gepost op: 04 April 2008, 15:49:30 »

Ikzelf ga het niet testen omdat ik geen zin heb een account aan te maken. Mischien dat ik later ff kijk...
Je kunt direct chatten, je krijgt momenteel niet eens een mailtje om je e-mailadres te bevestigen. Registreren gaat net zo snel als inloggen.

Advertenties
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 211
  Print  

Ga naar: