RIP GMChat 2008-2016

Blijbol, Mrt. 28, 2008, 23:48
Het ongedefiniŽerde probleem in IE(6) is opgelost.

Bij mij werkte het wel gewoon in Firefox (2), maar ik heb nu een wijziging gemaakt waardoor het nu vermoedelijk bij iedereen werkt.

Accountsysteem is het volgende wat ik ga maken. De layout zal uiteraard verbeterd worden.
ick-in-noot, Mrt. 29, 2008, 00:20
en ehh,, het idee kwam van een team-request?
J!G, Mrt. 29, 2008, 11:44
Kan je niet de accounts van hier gebruiken Tongue

Ik bedoel moet toch te doen zijn...
miniejjj, Mrt. 29, 2008, 11:48
We kunnen ook de chat in game-maker maken en met Gjava omzetten naar java Cheesy
esak, Mrt. 29, 2008, 11:49
We kunnen ook de chat in game-maker maken en met Gjava omzetten naar java Cheesy

die kan geloof ik net 20 gml codes omzetten  Undecided
miniejjj, Mrt. 29, 2008, 11:54
Gjava kan volgens mij alles omzetten, maar gflash niet Wink
esak, Mrt. 29, 2008, 12:49
oja gflash was het.... maar gjava kan ook maar iets van 130 codes omzetten..... en... heb `m gedownload maar volgens mij is hij alleen voor linux die nieuwste versie
Freerk, Mrt. 29, 2008, 14:20
Gamemaker is niet bedoelt voor dit soort applicaties, een taal als php/java leent zich hier beter voor.
Blijbol, Mrt. 31, 2008, 21:21
Ik heb zojuist een nieuwe versie online gezet (link http://gmchat.blijbol.nl) met een accountsysteem. Je kunt accounts registreren, erop inloggen en tijdens het chatten zien van wie welke berichten afkomstig zijn.

Het lijkt me handiger als reacties over een Game Maker-client worden geplaatst in het topic in Programmeren van ohlala en we dit topic beperken tot reacties over de Ajax-/web-client.

en ehh,, het idee kwam van een team-request?
Voorzover ik het idee nog niet had. Ik ben hier lang geleden al aan begonnen, maar ik geef toe dat het niet mijn idee was om er nu verder mee te gaan. Wil je meewerken (zo ja, wat wil je doen)?

Kan je niet de accounts van hier gebruiken Tongue

Ik bedoel moet toch te doen zijn...
Kan op zich wel maar het is niet helemaal politiek correct om op site B om het wachtwoord van site A te vragen.
miniejjj, Apr. 01, 2008, 07:32
Mooi hoor, blij B. Cheesy

Is het de bedoeling dat de site er uiteindelijk zo uit komt te zien?