GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 22 Maart 2019, 09:26:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 323
  Print  
Advertenties

Shimert
On my way now
**

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 18 April 2008, 20:03:37 »

Sorry dat ik het zeg maar Janozua heeft wel gelijk:
Citaat
Maar ja, er is een verschil tussen niet je best doen en gewoon niet slim genoeg zijn.
Als je werkelijk je vrije tijd zo moet beperken dat je maar een uurtje kunt computeren op zaterdag is een niveau lager nog wel je beste optie. Ik heb er zelf altijd voor gezorgd dat mijn schoolwerk mijn vrije tijd niet of nauwelijks beinvloed, dan kun je ontspannen en wordt school een stuk draagbaarder.

Tumie
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 18 April 2008, 21:54:27 »

Sorry dat ik het zeg maar Janozua heeft wel gelijk:Als je werkelijk je vrije tijd zo moet beperken dat je maar een uurtje kunt computeren op zaterdag is een niveau lager nog wel je beste optie. Ik heb er zelf altijd voor gezorgd dat mijn schoolwerk mijn vrije tijd niet of nauwelijks beinvloed, dan kun je ontspannen en wordt school een stuk draagbaarder.
ik beperk me nu zo, omdat ik me in de rest van het jaar, totaal niet heb beperkt,, ik leerde soms zelfs helemaal niks,,

Freerk
King of the hill

Back-ups al gefixed?

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 19 April 2008, 12:36:24 »

Mijn ervaring is dat goed opletten tijdens lessen en alle lessen volgen genoeg was voor mij om goede cijfers te halen (7/8). Ik had wel op havo kunnen starten maar aangezien havo een stuk minder gezelliger is dan vmbo-gt en ik lui van aard ben heb ik destijds voor het vmbo gekozen. Er zijn veel mensen die de eerste twee jaar havo doen om vervolgens op het vmbo te eindigen.

Het is geen ramp om naar het vmbo toe te gaan, na het vmbo ga je gewoon naar havo4 of het mbo. Naar de havo/mbo kom je alsnog op het HBO en ben je dus weer op dezelfde lijn als de havisten.

Succes ermee Wink.

jeem
Just the few of us

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 19 April 2008, 14:04:04 »

hmm mij ervaring is niks doen gene huiswerk nooit leren toch altijd 8e en 9s halen en vanuit de 3e van school af mogen met diploma Tongue ( op het vmbo k dan wel) maar toch z'n ramp is het niet.
computere is tenslotte stukken leuker dan school.

Ruth
Approaching infinity

It's an alien!

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 19 April 2008, 16:37:40 »

hmm mij ervaring is niks doen gene huiswerk nooit leren toch altijd 8e en 9s halen en vanuit de 3e van school af mogen met diploma Tongue ( op het vmbo k dan wel) maar toch z'n ramp is het niet.
computere is tenslotte stukken leuker dan school.

Dan had je beter naar de havo of het vwo gekund als het allemaal zo makkelijk was.

.

jaap
So far, so good

The way of living

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 19 April 2008, 18:07:46 »

Hmm, ik zou me nooit aan zo'n voornemen kunnen houden...
Eigenlijk kan ik het ook niet maken om niet tegaan leren. Dan moet ik onmiddelijk naar een andere school. Ik zit nu in de 2e gymnasium, en sta geen onvoldoendes. Misschien moet je gewoon even helemaal niet computeren en je ouders vragen iets belangrijks uit je pc te halen (voeding ofzo), dat zou ik tenminste doen.

ick-in-noot
Ex-administrator
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 19 April 2008, 18:27:38 »

Dan had je beter naar de havo of het vwo gekund als het allemaal zo makkelijk was.
of na TH Tongue

Turn the world into a dancefloor.

Ruth
Approaching infinity

It's an alien!

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 20 April 2008, 14:09:57 »

Hmm, ik zou me nooit aan zo'n voornemen kunnen houden...
Eigenlijk kan ik het ook niet maken om niet tegaan leren. Dan moet ik onmiddelijk naar een andere school. Ik zit nu in de 2e gymnasium, en sta geen onvoldoendes. Misschien moet je gewoon even helemaal niet computeren en je ouders vragen iets belangrijks uit je pc te halen (voeding ofzo), dat zou ik tenminste doen.

Voeding uit je pc halen?

.

Freerk
King of the hill

Back-ups al gefixed?

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #23 Gepost op: 20 April 2008, 14:33:19 »

De optie "de voedingskabel aan de ouders geven" lijkt me makkelijker.. Wink

jaap
So far, so good

The way of living

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 20 April 2008, 14:44:03 »

Kan ook, maar als je echt verslaafd bent trek je zo de kabel uit de pc van je ouders, en bij de voeding gaat het wat minder makkelijk.

@Ruth: Dat is die grote koeler die meestal bovenaan in de pc zit, daar gaat de stroomkabel ook in.

ick-in-noot
Ex-administrator
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 20 April 2008, 14:54:26 »

De optie "de voedingskabel aan de ouders geven" lijkt me makkelijker.. Wink
ik heb er zoon 10a20 in me kamer liggen (als niet meer is) voor me apparatuur Tongue

Turn the world into a dancefloor.

Freerk
King of the hill

Back-ups al gefixed?

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 20 April 2008, 21:53:33 »

Zelfde verhaal hier, heb ze dan ook nog in verschillende smaken Tongue

jaap
So far, so good

The way of living

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 21 April 2008, 19:27:16 »

Aardijen, chocolade, etc. Smiley

TBstudio
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 21 April 2008, 19:33:00 »

Sorry dat ik het zeg maar Janozua heeft wel gelijk:Als je werkelijk je vrije tijd zo moet beperken dat je maar een uurtje kunt computeren op zaterdag is een niveau lager nog wel je beste optie. Ik heb er zelf altijd voor gezorgd dat mijn schoolwerk mijn vrije tijd niet of nauwelijks beinvloed, dan kun je ontspannen en wordt school een stuk draagbaarder.

Ik moet ook wel -.- ,, ik heb namelijk 36 lesuren per week; drie keer per week tot het achtste = half vijf thuis en dan ook nog eens veel te veel huiswerk Sad

jaap
So far, so good

The way of living

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 21 April 2008, 19:35:50 »

Heb je zo'n 50 minuten rooster? Wel druk trouwens, heb ik een tijdje ook gehad. Maar nu doe ik m'n huiswerk meestal 's ochtends.

Advertenties
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 323
  Print  

Ga naar: