Hoi,
diegene die wel is hebben meegedaan aan een wedstrijd op gmot (van mij) zijn wel is in aanraking gekomen met "wedstrijdpunten". Het concept van de punten is al heel oud maar ik heb hier sinds mijn programmeer wedstrijd nieuw leven ingeblazen en ik wil het nu iets actiever promoten op gmot doormiddel van dit uitleg topic.
Wedstrijdpunten zijn punten die je simpelweg kunt winnen bij een wedstrijd. Als je de wedstrijd wint krijg je er 2. als je 2e word in de wedstrijd (het is dus een vereisten dan je ook een 2e winnaar uitkiest!) krijg je 1 punt.
Deze punten hebben 2 betekenissen/waarden:
- Hoe meer punten, hoe meer respect je afdwingt
- bij 5 punten win je ook nog is een leuke prijs
Deze prijs is waarschijnlijk een domeinnaam voor 1 jaar gesponsord door mij. Deze domeinnaam is een .nl domein naar keuze en komt gewoon op jouw naam testaan. Je wint deze prijs dus bij 5 punten, als iemand 5 punten heeft dan win jij je volgende prijs bij 10 punten, en daarna 15 punten. enzovoord.
Je kan inprincipe bij elke wedstrijd opgmot deze punten verdienen, enkel moet ik wel weet van de wedstrijd hebben en moet de wedstrijd-leider accoord gaan met het weggeven van deze punten. Indien je jouw wedstrijd met dit beleid wilt laten meedoen PM dan mij even (als je deze nog niet van mij hebt gehad). onthoud wel dat je dus een 1e en 2e prijs moet uitrijken!
Indien iemand een punt wint is dat te volgen in dit topic en verder als jullie ideeen hebben voor mijn opleuking-van-gmot-wedstrijden post het gerust.
Jesse.
GMOT Wedstrijdpunten ranglijst
01. ick-in-noot - 12pt (
+7)
02. Pizzagamer - 6pt (
+5)
03. blubje - 5pt (
+1)
04. Freaky - 4pt
05. Ruth - 4pt (
+2)
06. Kaas - 3pt
07. Simon Donkers - 3pt (
+1)
08. Joszs - 3pt (
+2)
09. Hater92 - 3pt (
+3)
10. Janozua - 2pt
11. Nino ten vorde - 2pt
12. Sjefff - 2pt
13. Tja... - 2pt
14. Blijbol - 2pt
15. Watmoetikdoen?? - 2pt (
+1)
16. @-wout - 2pt (
+2)
17. Nickienator - 2pt (
+2)
18. Gerben de G. - 1pt
19. Esak - 1pt
20. J!G - 1pt
21. Timwing - 1pt
22. Don Sandros - 1pt
23. iemand01 - 1pt
24. Samlan - 1pt (
+1)
Actieve wedstrijden op dit moment:
-
GMOT teken wedstrijd #2 [Architectuur]-
GMOT Verkiezingen 2010-
GMOT WK Poule*
* = Deze wedstrijd neemt deel via een aangepast beleid. Zie onderstaande berichtgeving voor meer informatie.
Mededelingen en prijsuitkeringen
Algemene melding over prijzen
Het is mij vandaag pas opgevallen dat ick-in-noot 5 punten heeft en technisch gezien de 1e prijs zal ontvangen. Natuurlijk omdat ik dit zelf ben komt deze te vervallen en ontvang de eerst volgende die 5 punten behaald nog gewoon de prijs. Daarna zal deze opgehoogd worden na 10 punten.
Over de WK Poule
Deze wedstrijd neemt deel aan het wedstrijdpuntenbeleid
Let op: uitzonderingswedstrijd
In deze wedstrijd zijn meer punten te verdienen dan normaal. Dit is in overleg gegaan. Een herhaling van te behalen punten:
1e plaats: 5 wedstrijdpunten
2e plaats: 3 wedstrijdpunten
3e plaats: 1 wedstrijdpunt
Meer informatie, klik op de link in mijn onderschrift.