GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 20 Januari 2019, 18:35:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 21
  Print  
Advertenties

007joost
Flying high

haay

Bekijk profiel
« Gepost op: 20 November 2008, 13:27:09 »

iedereen kent hem vast nog wel? rollecoaster tycoon

tis één van die spellen die je wel is gespeeld hebt. er zijn ondertussen heel wat versies van rollecoaster uitgekomen en incl. zoo tycoon enz.

het doel van rollecoaster tycoon is natuurlijk om een pretpark te bouwen en in het landschap (lees: map) waarin je dat doet de daarbij horende eis of eisen haald. als je dit lukt win je dat park en kun je naar de volgende totdat je allerlei nieuwe parken vrijspeeld en alles hebt uitgepseeld.
in dat park kun je kiezen wat je met het landschap doet:
- boompje erbij
- boompje eraf
- heuvel landschap
- vlak landschap
- hier wat water
- hier dempen
- eir een fontein
- daar een kaartenhuis
- daar het colleseum
- daar de sfinx
- daar een grote paddestoel
- etc.
ook kun je versschillende soorten attracies kiezen en kun je die er ook bij krijgen.
afhankelijk van hoeveel geld je hebt kun je dan attracties bouwen en daarmee geld verdienen.
je kan ook een toilet maken en hamburgertenten en ijscokraampjes etc.
je kunt zelf instellen hoeveel geld je voor de ingang, de atracties en de toiletten + consumptie vraagt.

je kan ook reclame maken, gratis bonnen uitgeven en je lening verhogen of afbetalen.
je begint standaard met een lening van een bepaald bedrag, je kunt dan meer geld lenen maar dan word de rente die je moet betalen ook hoger

hiermee heb je natuurlijk niet alles want waar je drinken kan kopen zijn er lge plastic bekertjes en waar er achtbanen zijn zijn er misselijke mensen, dus wat hebben ze daarvoor bedacht: schoonmakers, bewakers, entertainers en monteurs
- schoonmaker, maakt schoon, ruimt je prullebakken op.
- bewaker, gaat vandalisme tegen.
- entertainers, puur voor het vermaak.
- monteurs, voor als je atractie kapot gaat, dan repareert hij het, hij inspecteert ook.

ook kan je land erbij kopen.

zo moet je proberen de doelstelling te halen
« Laatste verandering: 03 Juni 2012, 09:14:26 door Watmoetikdoen?? » Gelogd

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”   ― Albert Einstein

Shaddow
Approaching infinity

Afdelingshoofd Schaduwrijkscreaturen.

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 20 November 2008, 14:04:36 »

Zou je misschien screens kunnen posten, hoe het eruit ziet?

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

007joost
Flying high

haay

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 20 November 2008, 19:30:58 »

nope srry, ik heb het geprobeerd maar dan doet mijn pc raar (doe ik iets fout)

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”   ― Albert Einstein

Freaky007
Pretty addicted

(ツ)

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 20 November 2008, 20:09:45 »

nope srry, ik heb het geprobeerd maar dan doet mijn pc raar (doe ik iets fout)
upload het met dit:www.imagespray.nl

Vlugge Japie
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 22 November 2008, 16:18:52 »

Mooie nederlandse Rollercoaster Tycoon website Smiley
http://rctholland.nl/

hater92
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 22 November 2008, 16:33:45 »

Leuke spellen, jammergenoeg heb ik bij RCT3 artifacts als ik lampen bouw.... wel leuk btw, maar ik heb niet zo veel meer te vertellen. Tongue Bij 3 is het vooral leuk dat je in je eigen attracties kan.

AvA
King of the hill

Epic WIN

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 22 November 2008, 16:36:34 »

Leuke spellen, jammergenoeg heb ik bij RCT3 artifacts als ik lampen bouw.... wel leuk btw, maar ik heb niet zo veel meer te vertellen. Tongue Bij 3 is het vooral leuk dat je in je eigen attracties kan.
Idd... in een LIM gelanceerde achtbaan waarbij je aan de andere kant van het park terechtkomt...

Ik heb nog een tijdje eigen objecten gemaakt voor RCT3...

aidelic
Flying high

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 22 November 2008, 16:37:23 »

Ik heb RCT 1, die is opzich best leuk, alleen jammer dat je dan niet in de hoogte kunt bouwen met decoraties etc. wat in RCT2 wel kan. RCT2 had ik ook (ooit geruild met een vriend voor iets anders) en daar zat ik toen uren mee te spelen toen ik klein was. RCT3 heb ik ooit de demo gespeeld, maar daar kon je niet echt veel in doen, lijkt me wel een erg gaaf spel!

Vlugge Japie
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 22 November 2008, 16:47:25 »

Rollercoaster 1 heb ik me uren mee vermaakt
Rollercoaster 2 was bijna het zelfde als rct1 maar dan met meer functies.
Rollercoaster 3 ziet er wel mooi uit, maar vraagt een ATI radeon of een nVidea kaart. De rest van de videokaarten laat die niet toe.

Ik heb alle versies van rollercoaster origineel, RCT2+alle uitbreiding pakketten.
Wil nog alle uitbreiding pakketten voor RCT3 kopen als ik een fatsoenlijke pc heb.

hater92
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 22 November 2008, 16:48:47 »

Lol. je bent 1 van de eerste die ik ken waarbij RCT3 het niet doet. Dat spel vraagt niet eens zo heel veel GPU kracht XD

AvA
King of the hill

Epic WIN

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 22 November 2008, 16:50:28 »

Lol. je bent 1 van de eerste die ik ken waarbij RCT3 het niet doet. Dat spel vraagt niet eens zo heel veel GPU kracht XD
Moet jij maar eens 's nachts met lampen in je park gaan spelen. Good luck Wink

Vlugge Japie
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 22 November 2008, 16:55:36 »

je bedoeld CPU, spel vraagt 1000mhz en mijn CPU heeft maar 451mhz, vandaar dat ik een nieuw moederbord wil...alleen heb ik daar weinig verstand van.

hater92
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 22 November 2008, 16:59:32 »

1000MHz is niet zo heel veel hoor. Tongue Mijn oude computer uit 2001 had al 1.3GHz, maar in je andere topic staat zat info en met dat moederbord kun je goed vergelijken wat nou goed is en niet. Anders koop je het gewoon en dan werkt het Cheesy

Vlugge Japie
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 22 November 2008, 17:03:03 »

Ik speelde toen RCT3 op LOW en had geen schaduw etc,
en toen werd die al sloom. RCT2 draaide wel snel, maar dat is niet zo moeilijk XD

007joost
Flying high

haay

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 22 November 2008, 18:06:55 »

zo wat een ervaringen hebben we hier, ik heb 1 gespeeld en uitbreiding ervan ook. RC2 en 3 kwamen pas later toen ik het eigenlijk al saai vond

Advertenties
Pagina's: [1] 2 3 ... 21
  Print  

Ga naar: