GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 22 Maart 2019, 10:04:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 270
  Print  
Advertenties

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 30 November 2008, 13:38:30 »

Mwah, ik heb Naruto ooit gevolgd maar het is niet meer dan de anime serie voor 12 jarige om Pokémon te vervangen omdat ze daar te groot voor zijn geworden. Een groot aantal anime kijkers vervloekt deze serie omdat het anime een slechte naam geeft. Zover wil ik zelf dan niet gaan, maar de serie staat me niet aan.

Ikzelf volg op dit moment qua anime Dragonball Z Uncut, Claymore, Air en Zero no Tsukaima. >Dragonball Z Uncut ben ik net mee begonnen, was net klaar met Dragonball kijken waar ik ongeveer een half jaar over heb gedaan.
>Ook Claymore ben ik pas net aan begonnen, maar ik sta op het punt heb te droppen op m'n AnimeList, niet geweldig vind ik.
>Air ben ik bijna klaar mee, maar hoewel het als een van de betere anime series gezien wordt vond ik hem niet uber.
>Zero no Tsukaima geniet ik dan nog het meeste van. Ben ne tklaar met het eerste seizoen en nu bezig met seizoen 2, ~Futatsuki no Kishi~. Als je net aan de serie begint krijg je het gevoel dat het Harry Potter stijl is maar na 3 episodes heb je al door dat het er nog niet in het minste op lijkt.

Verder heb ik ook een aantal anime series afgekeken natuurlijk.
>Death Note was op het begin zeer sterk, zwakte na een tijdje verschrikkelijk af tot het op een erg laag niveau kwam te staan.
>Elfen Lied was leuk, had het perfecte aantal episodes; 1 seizoen van 13 afleveringen. Zo goed als elke anime zwakt af na ongeveer 13 episodes. Meer series zouden een voorbeeld moeten nemen aan Elfen Lied en het bij 1 seizoen laten.
>Full Metal Alchemist was redelijk, maar heeft het op het einde voor mij echt totaal verpest, het sloeg nergens op. Dit is gekomen omdat de anime serie voor kwam te liggen op de manga serie, en ze dus zelf maar een einde verzonnen. Foute keuze, ze hadden geduldig op de manga moeten wachten.
>Zelf ben ik een fandude van de game series, dus de anime serie Super Robot Wars Original Generation: Divine Wars moest ik gewoon zien. Heb er van genoten, jammer dat het einde is afgeraffeld.

Qua films heb ik niet meer dan Spirited Away gezien, en de enige reden dat ik die ken is.. Nouja, omdat het de best verkochte animatie is ooit. Ik heb echt geen idee hoe ik leuke films moet vinden, als iemand tips heeft zijn die welkom.

Verder heb ik ook nog een snel rijtje van wat ik het niet waard vond af te kijken en dus gedropt heb.
>Bleach sloeg gewoonweg helemaal nergens op.
>Clannad stond me niet aan.
>Full Metal Panic stond me ook niet aan.
>Mobile Suit Gundam Seed was ook niet mijn type anime.
>Naruto was heel even leuk toen ik nog amper wist wat een goeie anime was.
>Pokémon is nog altijd hilarisch zo slecht en ik kijk dus graag soms nog een scene op Jetix om heel hard te lachen.
>Yu-Gi-Oh! Duel Monsters is een leuk spel, jammer dat de serie de regels totaal verflappert en het 1 groot cliché is.

Ik hou verder over het algemeen niet van muziek. De laatste 10 jaar is er geen fatsoenlijke muziek meer gemaakt, met uitzondering van die van de jappen, J-Pop dus. De enige muziek die ik soms nog luister, en dan geniet ik vooral van JAM-Project. Lievelings nummer is BreakOut van JAM-Project, maar veel andere nummers zoals Rising Force zijn ook steengoed.

Gamen doe ik ook het liefst met Japanse spellen die uiteraard dan ook liever in het Japans zijn, de vertaalde versies missen vaak de voices die ookal zouden ze die ook in het engels hebben nog niet zo awesome zouden klinken als de Japanse teksten.

Verder hebben we thuis een Japanse achter en voortuin, een stuk of 14 orginele japanse katana (Met een waard evan een paar duizend euro per stuk) en ander japans wapentuig, en eet ik regelmatig sushi en andere japanse gerechten.

Wiro
King of the hill

MY NAME IS BOXXY

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 30 November 2008, 13:54:36 »

Claymore is echt een fantastische serie. Welke aflevering ben je? Het duurt even voordat het leuk wordt. Het wordt pas in het midden van de serie écht leuk.

Naruto vind ik zelf erg leuk. Ik ben het ook niet met je eens dat het niet zoveel waard is.
Het zit vol met spannende stukken. De fillers vond ik wel erg jammer. Maar Naruto shippuuden maakt dat wel weer goed.

Japanse games speel ik wel altijd in het Engels, maar met de Japanse stemmen. Als dit gewoon ingesteld kan worden (bijv. op de PS2 voor Disgaea) dan stel ik hem gewoon daarop in, maar bij de DS kan dit meestal niet. Dan kun je vaak het japanse audio-pakket over het engelse opslaan met een bepaald programma.

Voor films zal ik je een PM sturen.

Een Japanse tuin lijkt me echt vet. Jammer dat mijn ouders (en zo'n beetje iedereen die ik ken) anti-nieuw zijn.

BOXXY Q________Q

I'm just here to troll, 'kay?

Ik ben de koningin van GMOT.

HAHAHAHAHAHA! Tegenwoordig snappen mensen ook al niet meer dat als iets zo is, het ook écht zo is, en het niet op de een of andere manier niet zo zou zijn.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 30 November 2008, 14:03:12 »

Het probleem met een japanse tuin zijn de koi karpers. Die beesten zijn echt zo preuts, kost echt veel tijd om ze constant een bad te geven tegen ziektes enzo, en zelfs dan sterfen er constant. Een van de oudere die we al 5 jaar hadden begon echt groot te worden, je zou zeggen dat ze dan beter overleven maar ook deze legde laatst het loodje. We hebben ook een licht groene, dit is een zeer zeldzame koi die eens in de.. Volgens mij was het 100.000 keer voorkomt en zelfs dan bijna altijd als hij ouder is nog naar donker groen kleurt. Zou jammer zijn als deze ook sterft.

Bedankt voor de link verder.

chris24
Flying high

Pling!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 30 November 2008, 14:29:23 »

Ik was verslaafd aan Naruto maar nu ben ik gestopt, het lijkt wel eeuwig door te gaan, en al dat Anime vind ik op het zelfde neerkomen: er is iemand ergens goed in maar hij is nog niet goed genoeg en moet beter worden, en dat is meestal vechten. Maar als alles lukt kan diegene geweldig worden bla bla bla en de vijand is ook altijd heel sterk bla bla

Binnenkort release ik mijn C++ game engine onder (L) gpl Cheesy

Hij is gemaakt in Allegro game library, het wordt ongeveer even makkelijk als iostream. Op dit moment af: Objecten klasse (met alleen een draw functie en x en y coördinaten :'( ), vermakkelijkte init, timer, double buffer, en bijna het geluid. Wil je helpen? Pm me.

gmfreaky
Pretty addicted

koei

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 30 November 2008, 14:36:04 »

Ik vind veel anime tekenfilmpjes slecht getekend.

-Robin

Shaddow
Approaching infinity

Afdelingshoofd Schaduwrijkscreaturen.

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 30 November 2008, 14:55:13 »

Niet mee eens. Helemaal niet mee eens zelfs, kijk maar eens naar Final Fantasy VII: Advent children. ik kan serieus niet wachten tot final fantasy XIII uitkomt van diezelfde makers :|

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Wiro
King of the hill

MY NAME IS BOXXY

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 30 November 2008, 14:59:52 »

Het probleem met een japanse tuin zijn de koi karpers. Die beesten zijn echt zo preuts, kost echt veel tijd om ze constant een bad te geven tegen ziektes enzo, en zelfs dan sterfen er constant. Een van de oudere die we al 5 jaar hadden begon echt groot te worden, je zou zeggen dat ze dan beter overleven maar ook deze legde laatst het loodje. We hebben ook een licht groene, dit is een zeer zeldzame koi die eens in de.. Volgens mij was het 100.000 keer voorkomt en zelfs dan bijna altijd als hij ouder is nog naar donker groen kleurt. Zou jammer zijn als deze ook sterft.

Bedankt voor de link verder.
Geen probleem. ^^ Lijkt me inderdaad erg vermoeiend om ze de hele tijd te verzorgen. Ik hoop dat die zeldzame koi karper nog flink wat jaren leeft. De andere ook trouwens. Smiley

Ik was verslaafd aan Naruto maar nu ben ik gestopt, het lijkt wel eeuwig door te gaan, en al dat Anime vind ik op het zelfde neerkomen: er is iemand ergens goed in maar hij is nog niet goed genoeg en moet beter worden, en dat is meestal vechten. Maar als alles lukt kan diegene geweldig worden bla bla bla en de vijand is ook altijd heel sterk bla bla

Dan hebben jullie beide heel weinig anime gekeken. Er bestaat een hoop verschillende en prachtig-getekende anime.

Oh ja, Hayate no Gotoku ben ik op het moment aan het volgen. Erg leuk en heel grappig.
En Denno Coil lijkt me ook leuk. Er zijn tot nu toe twee afleveringen uitgezonden. Ik heb de eerste deels gekeken. Ik kijk ze straks allebei af.

BOXXY Q________Q

HAHAHAHAHAHA! Tegenwoordig snappen mensen ook al niet meer dat als iets zo is, het ook écht zo is, en het niet op de een of andere manier niet zo zou zijn.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #22 Gepost op: 01 December 2008, 08:17:18 »

Een enorm groot deel van anime heeft echt gewoon helemaal niks te maken met vechten of talent.
Air en vele andere anime series is bijvoorbeeld drama en fantasy, daar heeft het onderwerp helemaal niks met vechten of sterker te worden te maken maar met het overwinnen van een zeldzame ziekte en het begrijpen van een legende.
Death Note heeft volgens mij in de hele serie amper een gevecht gehad, één keer trappen light en L elkaar een paar keer maar dat is de naam gevecht niet waardig. Deze serie gaat over de strijd van een slimme gozer die op een speciale manier moorden pleegt tegen een slimme detective.

De hoofdpersonen zijn vaak (Zelfs dit niet altijd.) speciaal op een manier. Maar dit is ook in live-action movies, er moet een reden zijn waarom jij die film wilt zien. Ik kom vaker anime tegen waarin iemand niet beter wil worden ergens in en een krijger wil zijn dan dat dit wel het geval is. Deze opmerking vind ik dan ook erop duiden dat je amper weet wat anime is; je pakt een stereotype anime en besluit maar dat ze allemaal precies zo zijn. Kijk Death Note eens.

djmaxxl
King of the hill

Shine, shine and blind thyne foes

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 18 April 2009, 09:34:12 »

JAPAN!!!
MIJN FAVORIETE LAND!!!!!

SERIES DIE IK AAN HET KIJKEN BEN:

death note (voor de 100dste keer)
naruto
bleach

manga's die ik aan het lezen ben:

op dit moment niks

WAAR KAN IK JAPANS GOED LEREN?!?!?!?!?

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 18 April 2009, 13:01:48 »

Ik zelf heb net de volledige Death Note manga serie (1-13) besteld in de verzamel box, in het Engels. Ik heb net Vol.1 uitgelezen, en ik geniet er net zo veel van als ik van de anime heb genoten. Op sommige punten vindt ik de manga nét (Niet enorm veel ofzo) beter dan de serie. Vooral om de volgorde van happenings, ik mag flashback/terugblik stijl wel. Er zit ook wat meer humor in verwerkt.

Briljante scéne in de eerste manga vindt ik toch wel;
Citaat
Light Yagami: Whoever touches the Death Note can see you, right? That's a problem.
Ryuk: Yeah, you can't exactly pass me off as "A friend."
Light Yagami: Nope, my sister would have a heart attack just from seeing your face.
Ryuk: ...
Begrijp je uiteraard alleen als je de serie kent. Tongue

Anime die ik nu volg:
-Air [12/13] (Niet mijn ding. Ik zit nu al maanden op dit punt.)
-Blue Dragon [41/51] (De dubbed versie is overduidelijk zwak vergeleken met de orginele versie. Kusjes vragen inplaats van naar slipjes kijken...? >>)
-Chobits [3/26] (Eerste episode was zeer humoristich. Ook nog een briljante grap in de 2e episode. Maar ik ben bang dat ik geen zin heb in het hele liefde gedoe...)
-Dragonball Z (Uncut) [13/291] (Wat een teleurstelling... Ik heb heel Dragonball afgekeken om eindelijk weer eens Dragonball Z te kunnen bekijken. Maar nu ik hem kijk vindt ik hem gewoonweg crap. Echt iets dat alleen vroeger leuk was. Mischien dat ik de 100 episodes van Dragonball Kai (De remastering van DBZ) ga proberen te volgen.)
-Full Metal Alchemist: Brotherhood [3/-] (Had ik echt behoefte aan. Ik heb genoten van de orginele Full Metal Alchemist totdat ze zelf maar wat begonnen te bedenken inplaats van de manga te volgen en het compleet verflapte. Ze hebben dit keer, met uitzondering van episode 1, belooft de manga wel volledig te volgen.)
-Gun X Sword [17/26] (Ookal ben ik fanboy van de Super Robot Taisen games, ik heb moeite met een Mech serie waarderen. Maar deze serie is geweldig. Van is een leuk character.)
-Zero no Tsukaima ~Futatsuki no Kishi~ [9/12] (Het 2e seizoen van Zero no Tsukaima is zwak vergeleken met het eerste en Louise d'r gedrag begint zeikerig en vervelend te worden.)

Leuk dat dit topic weer eens omhoog staat btw. Smiley
« Laatste verandering: 18 April 2009, 13:18:13 door Nickienator » Gelogd

Shaddow
Approaching infinity

Afdelingshoofd Schaduwrijkscreaturen.

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 18 April 2009, 13:17:41 »

http://www.loi.nl/talen/japans_zelfstudiepakket/index.htm

maar hoe goed is je engels? want japans leren via engels is makkelijker.

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

tja...
Pretty addicted

Anemoontjes! Tartaarsaus! >:(

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 18 April 2009, 14:42:47 »

Ik heb echt helemaal niets met japan. Ik vind die tekenfilmpjes niet leuk. Die tekenstijl spreekt me ook niet aan.  Ik keek vroeger wel Pokémon & ChinChan maar meer niet. Ik snap gewoon niet wat er leuk aan is...

Wiro
King of the hill

MY NAME IS BOXXY

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 18 April 2009, 14:47:03 »

Ik heb echt helemaal niets met japan. Ik vind die tekenfilmpjes niet leuk. Die tekenstijl spreekt me ook niet aan.  Ik keek vroeger wel Pokémon & ChinChan maar meer niet. Ik snap gewoon niet wat er leuk aan is...

hahahahahaha. Jij hebt alleen Pokémon en Chin Chan gekeken en daarmee denk je het wel gezien te hebben? Kijk, als je er een goed idee van wilt hebben, kijk dan ANIME en geen ge-amerikaniseerde troep.

BOXXY Q________Q

tja...
Pretty addicted

Anemoontjes! Tartaarsaus! >:(

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 18 April 2009, 15:00:19 »

Dat bedoel ik niet Smiley Dat was de enige japanse shit die ik leuk vond. Maar je kan mij echt niet bekeren tot dit geloof. Ik zou nooit van die japanse tekenfilmpjes houden. Ik hou gewoon meer van een cartoony stijl.

BTW: Dit was mijn 500ste bericht. En ik vind het helemaal niet leuk dat het zo'n bericht is...
« Laatste verandering: 18 April 2009, 15:01:52 door tja... » Gelogd

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #29 Gepost op: 18 April 2009, 15:06:17 »

Uiteraard. Want wie wil er nou diepte, humor, en mooie verhalen als je elke week weer kan zien wat voor malle wensen Timmy nu weer doet!

Advertenties
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 270
  Print  

Ga naar: