GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 24 Juni 2019, 19:00:06

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 266 267 [268] 269 270
  Print  
Advertenties

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4005 Gepost op: 17 Juli 2018, 22:26:56 »

Korte shit zoals de eerste Aggressive Retsuko serie kijken dan maar ja.

Ik heb ook maar één aflevering in de afgelopen 2-3 maanden gekeken. Maar wel veel manga gelezen.

Hoshi Mamoru Inu (Manga)
Stargazing Dog is een korte manga over een man vanuit het perspectief van zijn hond. Een klein beetje edgy en simpel maar het werkt.
7/10
« Laatste verandering: 19 Juli 2018, 19:59:23 door Nickienator » Gelogd

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4006 Gepost op: 01 Augustus 2018, 22:06:44 »

Franken Fran is cool.

Uchuu Kyoudai: Number Zero
Het is meer Space Brothers, maar het voelt aan als filler en voor een film een beetje doelloos aan. Vult als prequel wat belangrijke en minder belangrijke puntjes uit de serie in maar over het geheel niet heel bevredigend.
6/10

Devilman: Crybaby
Een edgy gorefest met naakt, maar het is Yuasa en Go fucking Nagai en heeft er voor gezorgd dat ik de originele Devilman manga nu in het Engels kan kopen dus duimpje omhoog.
7/10

Kishibe Rohan Louvre e Iku (Manga)
Rohan at the Louvre is een JoJo spin-off gemaakt voor Araki zijn exhibitie in het Louvre in 2009, waardoor het de enige JoJo side story is die in het Engels is uitgegeven. De tekeningen zijn prachtig (en in kleur), het verhaal is vrij standaard.
7/10

Digimon Universe: Appli Monsters
Digimon Universe pakt het anders aan door opnieuw te beginnen en geen Digimon maar Appmon te hebben. En hoe anti-smartphone ik ook ben, het is best een goed idee om monsters te hebben gebaseerd op soorten apps en daar is best wel een variatie van in de serie.
Maar hoewel Appli Monsters zeker zijn momenten heeft, zijn er ook heel veel problemen. De designs voor de Appmon zijn lelijk, en dan ook nog eens vanaf de tweede evolutie in slecht 3DCG. De meeste afleveringen komen ondanks goede ideeën net niet goed uit de verf, en het grootste probleem van allemaal is dat het grootste gedeelte van de serie simpelweg niet lekker weg kijkt, en laat dat nou juist de kracht van Digimon zijn.
5/10

Mob Psycho 100 + Mini
Van de maker van One Punch Man met in grote lijnen hetzelfde principe: een actie-comedy over iemand die overpowered is.
Het telekinesis thema maakt iets meer creativiteit mogelijk en de comedy heeft een iets belangrijkere rol in Mob Psycho, maar over het geheel is het nog een prima actie-comedy van ONE, en niet veel meer. Goede actie, redelijke humor.
De mini's proberen iets te doen met een pixelart stijl, maar zijn pijnlijk saai en bijna onkijkbaar.
7/10 voor de serie
2/10 voor de shorts

One Piece Film: Strong World + Episode 0
De eerste One Piece "Film" in plaats van "movie", waarschijnlijk omdat mangaka Oda er aan meegewerkt heeft. En dat is te merken. Met behulp van Oda's creativiteit en zonder de problemen van het niet canon zijn is Strong World met gemak de beste One Piece film.
Heel veel super coole diertjes, een plot en vijand die daadwerkelijk deel uitmaakt van de geschiedenis van de One Piece wereld, de personages die gewoon helemaal kloppen, en af en toe wat One Piece humor van bovengemiddeld niveau tussendoor maken dit tot 2 van de beste uren aan One Piece die ik tot nu toe gezien heb. En dat de animatie filmisch en dus beter dan normaal is kan ook geen kwaad.
Episode 0 spoiled helaas de film en voelt op zichzelf wat doelloos aan, maar laat ook verrassend veel zien van een wereld 20 jaar voor One Piece, waar nog vrijwel niks eerder van is getoond.
9/10 voor de film
6/10 voor de OVA
« Laatste verandering: 20 Augustus 2018, 22:34:40 door Nickienator » Gelogd

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4007 Gepost op: 21 Augustus 2018, 09:13:08 »

Ben een maand geleden naar Japan geweest, veel te veel dingen om op te noemen maar als je toch eens van plan bent om naar Tokyo (ik denk ook in Kyoto) te gaan, ik heb nog nooit zo iets lekker gegeten dan Ichiran ramen.

Edit: filmpje (eerste 10 seconden was om aan mijn vader te laten zien dat je gewoon gratis water van het kraantje hebt in plaats van €7,50 voor een fles hier in belgenland)

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4008 Gepost op: 21 Augustus 2018, 21:12:01 »

Cool, heb je nog meer foto's/video's?

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #4009 Gepost op: 22 Augustus 2018, 06:30:33 »

nice

ik wil ook n keer naar japan maar dan naar t noorden want ik denk dat ik sterf als ik
naar tokio ga

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4010 Gepost op: 22 Augustus 2018, 17:50:37 »

Cool, heb je nog meer foto's/video's?

Goh ja, ik ben nu niet meteen #1 toerist Tongue.

Een van de leukste dingen dat we gedaan hebben is naar zo een badhuis gegaan, moet je verplicht in zo een Kimono rondlopen, en de hot tubs waren ook heel chill. Je moest er wel volledig naakt in gaan, dus het was wel eerst even wennen dat er 50 naakte Japanners rond me rondliepen Tongue.

ik wil ook n keer naar japan maar dan naar t noorden want ik denk dat ik sterf als ik
naar tokio ga

Sterven op welke manier? Het was er een maand gewoon constant 37-38 graden en de dag dat wij vertrokken was de warmste dag ooit daar. Leuk om dan in de drukte met die zware valiezen rond te lopen naar de luchthaven D:.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4011 Gepost op: 22 Augustus 2018, 18:16:40 »

Je mag alleen niet naar de meeste badhuizen als je tatoeages hebt toch? Toch nog spijt van dat hakenkruis boven mijn bilnaad nu.

sasbom
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #4012 Gepost op: 22 Augustus 2018, 18:50:37 »

plak r een pleister op en zeg dat je een saiyan bent die zn staart heeft laten verwijderen

geen zorgen dames mn staart van voren zit er nog aan owo

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-

- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4013 Gepost op: 22 Augustus 2018, 19:07:12 »

Die was bijna ook afgeknipt maar ik ontweek en er zijn nog enkele centimeters over.

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4014 Gepost op: 24 Augustus 2018, 22:28:14 »

Je mag alleen niet naar de meeste badhuizen als je tatoeages hebt toch? Toch nog spijt van dat hakenkruis boven mijn bilnaad nu.

Klopt, ook niet naar het strand maar daar zag ik er wel een paar. Maar in dat badhuis moet je het niet proberen, afdekken heeft ook geen nut want ja, verplicht 100% naakt, ook geen bandjes ofzo.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4015 Gepost op: 28 Augustus 2018, 17:44:58 »

Het is weer "coole diertjes van One Piece"-tijd.

Spoiler:

Gon (Manga)
Tekstloze manga over de laatste dinosaurus. Goed getekend en sterk, maar niet heel gevarieerd. Na 7 volumes begint het toch echt wel een beetje te vervelen.
7/10

WWW.Working!!
Hoewel later geanimeerd is WWW.Working!! gebaseerd op een soort prototype web manga die eerder gestart is door de maker dan Working!! dan de serie die we nu kennen.
Helaas is het te merken dat dit een prototype is. De personages hebben de typische Takatsu potentie, maar de serie bevat veel semi-bovennatuurlijke onzin en voelt vaak raar aan.
Goed, maar alleen als je het niet vergelijkt met het kleine broertje.
7/10

Air Gear (Manga)
Lang lang geleden, ik denk wel meer dan 10 jaar geleden, begon ik aan Air Gear als één van mijn eerste manga. Del Rey moest er mee stoppen maar Kodansha USA ging gelukkig door met de serie na de eerste 17 volumes. De serie was overduidelijk niet populair genoeg, en dus gaf Kodansha al snel maar twee en uiteindelijk zelfs maar 1 volume per jaar uit, maar nu, na al die jaartjes, is het 37e en laatste volume er dan eindelijk in het Engels.
Air Gear begint als een zeer coole science fiction sport serie met geweldige art. Die geweldige art blijft, het verhaal wordt een clusterfuck van honderden personages en onafgemaakte plotlijntjes. Mangaka Oh! Great springt van de ene rare plottwist naar de andere en de serie slaat nergens meer op. Nog steeds vermakelijk, maar belachelijk.
Air Gear blijft echter altijd een speciaal plekje in mijn manga nerd hartje hebben. Het was een lange rit die ik best ga missen. De zoon die uit het huis gaat na vele jaren maar dan voor een complete loser zonder leven die nooit een kind zal krijgen.
8/10

Gogo Monster (Manga)
Dit is waarschijnlijk super DIEP en gaat boven mijn pet.
3/10

Boku no Hero Academia 2nd Season + Training of the Dead
Te snelle pacing, maar dat lijkt een manga probleem te zijn en niet aan de adaptatie te liggen. Vermakelijk als actie maar doet weinig met de personages. Bakugo is irritant.
De anime original special is verrassend goed en doet meer met de personages en humor terwijl er nog steeds actie is.
7/10 voor de serie
8/10 voor de OVA
« Laatste verandering: 18 September 2018, 21:05:43 door Nickienator » Gelogd

sasbom
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #4016 Gepost op: 27 September 2018, 16:40:44 »

okee, dus, als ik het goed begrijp gaat darling in the franxx
over robots die men moet besturen door heteroseks te hebben in de cockpit?

- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4017 Gepost op: 28 September 2018, 20:37:58 »

Ik dacht dat het cuckolding was ofzo maar dat zeggen anime fans nogal snel. Mijn broertje is het nu aan het kijken volgens mij.

Spoiler:

« Laatste verandering: 28 September 2018, 20:40:15 door Nickienator » Gelogd

sasbom
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #4018 Gepost op: 28 September 2018, 22:41:38 »

beeehhhhh soms is er een heeel klein beetje cuckolding ofzo maar niet echt ofzo

ik heb t net helemaal afgekeken, en de laatste paar afleveringen zijn wel heel bizar vergeleken met
de rest van de serie XD

ik zou t een 7,5 geven, in totaal

rare show

- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4019 Gepost op: 01 Oktober 2018, 20:24:09 »

Ik had ooit het plan om alle Trigger shows bij te houden maar die wedstrijd heb ik verloren, ik heb weinig puf om dat soort series te kijken.

In de basis ben ik wel enthousiast over SSSS.Gridman omdat het een coole transformerende super robot is, maar je weet nu al dat er zeer waarschijnlijk na een paar episodes een duistere twist komt die alles edgy maakt. Waarom kunnen die japanners niet meer gewoon een serie van 50 episodes maken waarin een grote robot elke week een slecht monster in elkaar slaat? Als er te weinig kindjes geboren worden voor dat soort series laat dan een magisch meisje de robot besturen zodat de mannen van 50 zich er ook over af kunnen trekken.

Spoiler:

Advertenties
Pagina's: 1 ... 266 267 [268] 269 270
  Print  

Ga naar: