Fucking awesome.
Ik kreeg vandaag Eureka Seven Novel 2 binnen en The Girl Who Leapt Through Time, op de andere bestellingen zit ik nog te wachten.
Ik vind het echt stom, ik kan nu Eureka Seven niet lezen omdat ik moet wachten tot Novel 1 binnenkomt, maar volgens TBD is die pas deze maandag verzonden

Same, ik en m'n broertje hebben een stuk of 20 items besteld. Vorige week vrijdag ofzo komt er één manga in airmail envelop binnen: Negima vol. 13 (M'n broertje had al zo'n 8 losse Negima delen van het Boekenfestijn). Vandaag kwamen er twee manga binnen, één in een airmail verpakking, één in een of andere kartonnen met superlijm dichtgeplakte envelop-achtig ding ofzo.

Dat waren Negima 6 en 7 volgens mij, dus misschien dat 'ie met wat geluk over 2 weken deel 1 binnen krijgt en kan gaan lezen?

Wow, 118,-. ._. Maar hij ziet er wel vet uit. (Of zij eigenlijk)
Maar.. Je kan der uitkleden dus? Awesome.

Hoewel er figures zijn die je volledig kan uitkleden of in lingerie kan laten (Die heeft m'n broertje ook 1) kan bij veel vrouwelijke PVC figures alleen het deel voor de borsten verwijderd worden, zo ook bij deze voor zover ik weet.

Foto's van haar zonder dat stukje zelf zal ik hier maar niet neerzetten denk ik, maar hoewel het misschien op de vorige pic niet perfect te zien is, d'r uiers zijn huge.

Zie je bij een cut-in in d'r finisher attack in de game ook:
Bounce, Bounce.Wel de eerste figure van mij die niet redelijk flat is trouwens, het is mijn broertje die veel meer van dat soort figures heeft.
Maar verantwoordelijke volwassen man ben ik joh. ><