GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 29 Juni 2022, 23:55:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 271
  Print  
Advertenties

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #390 Gepost op: 17 Juni 2011, 22:08:35 »

Fucking awesome.

Ik kreeg vandaag Eureka Seven Novel 2 binnen en The Girl Who Leapt Through Time, op de andere bestellingen zit ik nog te wachten.
Ik vind het echt stom, ik kan nu Eureka Seven niet lezen omdat ik moet wachten tot Novel 1 binnenkomt, maar volgens TBD is die pas deze maandag verzonden XD
Same, ik en m'n broertje hebben een stuk of 20 items besteld. Vorige week vrijdag ofzo komt er één manga in airmail envelop binnen: Negima vol. 13 (M'n broertje had al zo'n 8 losse Negima delen van het Boekenfestijn). Vandaag kwamen er twee manga binnen, één in een airmail verpakking, één in een of andere kartonnen met superlijm dichtgeplakte envelop-achtig ding ofzo. XD Dat waren Negima 6 en 7 volgens mij, dus misschien dat 'ie met wat geluk over 2 weken deel 1 binnen krijgt en kan gaan lezen? Tongue

Wow, 118,-. ._. Maar hij ziet er wel vet uit. (Of zij eigenlijk)

Maar.. Je kan der uitkleden dus? Awesome. Tongue
Hoewel er figures zijn die je volledig kan uitkleden of in lingerie kan laten (Die heeft m'n broertje ook 1) kan bij veel vrouwelijke PVC figures alleen het deel voor de borsten verwijderd worden, zo ook bij deze voor zover ik weet.

Foto's van haar zonder dat stukje zelf zal ik hier maar niet neerzetten denk ik, maar hoewel het misschien op de vorige pic niet perfect te zien is, d'r uiers zijn huge. Tongue
Zie je bij een cut-in in d'r finisher attack in de game ook:
Bounce, Bounce.
Wel de eerste figure van mij die niet redelijk flat is trouwens, het is mijn broertje die veel meer van dat soort figures heeft.

Maar verantwoordelijke volwassen man ben ik joh. ><

Armogohma
Pretty addicted

- Made by Mown :3

Bekijk profiel
« Antwoord #391 Gepost op: 17 Juni 2011, 22:15:13 »

awesome? kijk jij graag naar plastic tieten?

Gast, een kwart van de vrouwen tegenwoordig hebben plastic tieten, maakt het uit :')

Ik vind het eigenlijk fijner om met koptelefoon te spelen dan over de versterker Embarrassed
Oeh oeh oeh ik wil in Maurice zn onderschrift o;

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #392 Gepost op: 18 Juni 2011, 00:44:20 »

Gast, een kwart van de vrouwen tegenwoordig hebben plastic tieten, maakt het uit :')

win.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #393 Gepost op: 18 Juni 2011, 12:14:24 »

De bel ging net, waarop er heel lomp binnen 3 seconde een pakketje werd afgegeven aan m'n pa en ik dacht 'Dat moet The Book Depository wel zijn!'. En ja hoor, daar was manga nr. 4 van de bestelling. Tongue De eerste die van mij is en niet van m'n broertje, wat ik wist omdat hij afgegeven werd en niet door de brievenbuis gedouwd werd. Het is namelijk mijn Air Gear omnibus (Volume 15-17).
En gatver wat staat hij lelijk achter de rest van de Air Gear serie! Tongue Maarja, misschien als Kodansha ooit nog besluit ze opnieuw apart uit te geven dat ik deze vervang door aparte delen.

nlck1597
On my way now
**

PSN: nick1597

Bekijk profiel
« Antwoord #394 Gepost op: 18 Juni 2011, 17:02:02 »

daar zit nog echt huid om heen, en zijn ze niet hard.

heeft iemand een Minecraft account / gift card die hij aan deze arme jongen zou willen schenken?

nielsjes1
King of the hill

ヽ( ゚ヮ゚)ノ|ツ|(~'-')~

Bekijk profiel
« Antwoord #395 Gepost op: 18 Juni 2011, 17:38:15 »

daar zit nog echt huid om heen, en zijn ze niet hard.
En ze schijnen beter te likken, nu ontopic? Kiss

Add me op League: EUW: Nielsje96

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #396 Gepost op: 20 Juni 2011, 11:23:38 »

Het de openingstijden van Abunai! zijn bekend.
Citaat
Friday: 14:00 - 03:00
Saturday: 10:00 - 03:00
Sunday: 10:00 - 17:00
Het enige echte verschil met vorig jaar is dat ze vrijdag een uur eerder open gaan. Verder zeggen ze te kijken voor een all-night programma wat zou betekenen dat ze dus non-stop doorgaan net als Animecon. In principe zouden we ons aan de bustijden moeten houden voor de laatste bus terug naar NS Eindhoven (Rond half 11 vorig jaar), maar als er echt iets boeiends gaat gebeuren na die tijd kunnen we kijken of we een taxi delen of de hele nacht doorgaan.

Verder; fucking Haruhi Suzumiya. Waarom ben je zo moeilijk te kijken. Er zijn dus 3 verschillende manieren om de serie te kijken, waarvan één door elkaar, maar dat was wel de originele uitzend volgorde. Ik dacht ach, laat ik gewoon lekker de serie niet chronologisch kijken zoals hij ooit bedoeld was, dan pak ik wel wat paracetamol erbij voor als mijn hersenen het even niet aankunnen. ...But wait. Er is een Suzumiya Haruhi no Yuuutsu 2009 versie. Met 14 extra episodes, en deze is wel chronologisch uitgezonden met de nieuwe episodes er dus doorheen. Het probleem is alleen dat ik geen volledige torrent kan vinden van beide seizoenen samen, en toen ik er één gevonden had het Engelse dub shit bleek. En dan lees ik ook nog dat 8 van die 14 episodes bijna precies dezelfde episode zijn achter elkaar met wat kleine verschillen als camera angles en outfits en het pijn doet door die 8 episodes heen te komen.
Wat te doen, Haruhi is een te grote titel om over te slaan.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #397 Gepost op: 20 Juni 2011, 12:00:18 »

Het de openingstijden van Abunai! zijn bekend.Het enige echte verschil met vorig jaar is dat ze vrijdag een uur eerder open gaan. Verder zeggen ze te kijken voor een all-night programma wat zou betekenen dat ze dus non-stop doorgaan net als Animecon. In principe zouden we ons aan de bustijden moeten houden voor de laatste bus terug naar NS Eindhoven (Rond half 11 vorig jaar), maar als er echt iets boeiends gaat gebeuren na die tijd kunnen we kijken of we een taxi delen of de hele nacht doorgaan.

Ik kom waarschijnlijk op zaterdag, ik weet niet of ik om 10 uur al kom maar ik zal waarschijnlijk tot rond half 11 blijven, zodat ik met de bus terug kan. Wink

(Op de andere dagen ga ik dus niet. Smiley)(Ik neem aan dat dat wel mogelijk is?)

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #398 Gepost op: 20 Juni 2011, 12:50:14 »

Ik kom waarschijnlijk op zaterdag, ik weet niet of ik om 10 uur al kom maar ik zal waarschijnlijk tot rond half 11 blijven, zodat ik met de bus terug kan. Wink

(Op de andere dagen ga ik dus niet. Smiley)(Ik neem aan dat dat wel mogelijk is?)
Zaterdag ticket = €25,-.
Zaterdag is duurder om als dagkaartje dan vrijdag en zondag (Die zijn €18,- per stuk) maar zaterdag is de langste dag dus en de belangrijkste events worden grotendeels ook op zaterdag gehouden, dus als je één dag gaat zou ik inderdaad ook zaterdag doen (Was ook mijn plan voor Animecon tot het wegens ouderlijke omstandigheden een weekend ticket werd).
Weekend tickets zijn natuurlijk nog voordeliger (€39,- voor hele weekend) en 2 dagen staat er dit jaar ook tussen met wat voordeel (Ben vergeten of dat vorig jaar al zo was).

Maar het is gewoon mogelijk dus. Tongue Maar dan zien we je daar, geef tegen die tijd maar een mobiel nummer aan mij of aan iemand die wel te vertrouwen is, dan ontmoeten we wel op het Eindhovens station ofzo.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #399 Gepost op: 20 Juni 2011, 13:21:45 »

Zaterdag ticket = €25,-.
Zaterdag is duurder om als dagkaartje dan vrijdag en zondag (Die zijn €18,- per stuk) maar zaterdag is de langste dag dus en de belangrijkste events worden grotendeels ook op zaterdag gehouden, dus als je één dag gaat zou ik inderdaad ook zaterdag doen (Was ook mijn plan voor Animecon tot het wegens ouderlijke omstandigheden een weekend ticket werd).
Weekend tickets zijn natuurlijk nog voordeliger (€39,- voor hele weekend) en 2 dagen staat er dit jaar ook tussen met wat voordeel (Ben vergeten of dat vorig jaar al zo was).

Maar het is gewoon mogelijk dus. Tongue Maar dan zien we je daar, geef tegen die tijd maar een mobiel nummer aan mij of aan iemand die wel te vertrouwen is, dan ontmoeten we wel op het Eindhovens station ofzo.

Ah oke. Ik PM mijn mob nummer vanavond wel als ik het niet vergeet. Smiley (Heb nu geen zin om mijn mob te gaan zoeken.)

Ik bedenk me wel net dat ik helemaal niet in Eindhoven woon, dus ik i.v.m busstijden eerder weg moet waarschijnlijk. ._. Maar dat maakt niet zoveel uit.

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #400 Gepost op: 20 Juni 2011, 16:01:22 »

Ah oke. Ik PM mijn mob nummer vanavond wel als ik het niet vergeet. Smiley (Heb nu geen zin om mijn mob te gaan zoeken.)

Ik bedenk me wel net dat ik helemaal niet in Eindhoven woon, dus ik i.v.m busstijden eerder weg moet waarschijnlijk. ._. Maar dat maakt niet zoveel uit.
Ligt er aan waar je woont, ik denk dat Eindhoven naar andere redelijk grote steden wel een nachttrein zal hebben. Het probleem is meer dat de bus naar het NH Koningshof niet echt belangrijk genoeg is om de hele nacht door te rijden. Tongue

Ik heb nu even gekeken, en hoewel het voor eind Augustus nog niet bekend is zou eind juli de laatste bus om 23:45 ongeveer vanaf het Koningshof vertrekken.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #401 Gepost op: 20 Juni 2011, 19:17:37 »

geef tegen die tijd maar een mobiel nummer aan mij of aan iemand die wel te vertrouwen is,
aan mij of aan iemand die wel te vertrouwen is

._.

Ligt er aan waar je woont, ik denk dat Eindhoven naar andere redelijk grote steden wel een nachttrein zal hebben. Het probleem is meer dat de bus naar het NH Koningshof niet echt belangrijk genoeg is om de hele nacht door te rijden. Tongue

Ik heb nu even gekeken, en hoewel het voor eind Augustus nog niet bekend is zou eind juli de laatste bus om 23:45 ongeveer vanaf het Koningshof vertrekken.

Ja, maar dan zou ik waarschijnlijk in Breda nog een bus moeten pakken en die zullen denk ik niet zo laat meer rijden. Maarja, mijn ouders willen me vast ook wel ophalen op het station. Smiley

O. En ik ga echt gewoon like non-stop anime kijken zodra ik vakantie heb. (Hoewel ik beter ook kan gaan werken, anders ga ik blut naar Abunai.) Ik heb nog zoveel anime's die ik wil zien voordat ik naar Abunai ga. (Om nog enigzins interessant over te komen daar, zegmaar. Smiley)
« Laatste verandering: 20 Juni 2011, 19:33:10 door tommy9119 » Gelogd

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #402 Gepost op: 20 Juni 2011, 19:57:15 »

._.

O. En ik ga echt gewoon like non-stop anime kijken zodra ik vakantie heb. (Hoewel ik beter ook kan gaan werken, anders ga ik blut naar Abunai.) Ik heb nog zoveel anime's die ik wil zien voordat ik naar Abunai ga. (Om nog enigzins interessant over te komen daar, zegmaar. Smiley)
Als je non-stop anime kijkt heb je ook geen kosten meer als het goed is, dus tenzij je van plan bent al je anime te gaan kopen op Blu-Ray komt dat wel goed. En je bent denk ik ook niet zoals mij van 'Hey, ik heb weer geld. Even kijken op één van m'n 20 Japanse merchandise sites. ...Oh shit.'. Maar ik ga gelukkig wel werken deze vakantie. Tongue

En het is heus niet zo dat mensen naar je toe rennen en vragen 'Zo, wat vond je van episode 56 van Pokémon Super Advanced Power Ninja Battle? Wat, niet gezien?'. Tongue Hoewel het aan de andere kant wel leuk is als je meer series herkent in cosplays/cosplay acts, merchandise van een herkende serie ziet liggen in de Dealer Room, etc.

Oh ja, dat doet me aan vorige week en vanochtend denken. Vorige week zat er iemand met z'n laptop beneden bij op ons school met een logo uit The World Ends With You (Erg goeie J-RPG voor de DS) als wallpaper. En vanochtend liep er vanaf het bushokje naar school met een mooi shirt.

Zag alleen de voorkant niet, maar de achterkant klopte in elk geval met deze. =D
...Nu wil ik mijn Air Gear shirt aan doen morgen.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #403 Gepost op: 20 Juni 2011, 21:12:01 »

Als je non-stop anime kijkt heb je ook geen kosten meer als het goed is, dus tenzij je van plan bent al je anime te gaan kopen op Blu-Ray komt dat wel goed. En je bent denk ik ook niet zoals mij van 'Hey, ik heb weer geld. Even kijken op één van m'n 20 Japanse merchandise sites. ...Oh shit.'. Maar ik ga gelukkig wel werken deze vakantie. Tongue

Ik heb dan geen kosten inderdaad, maar ik heb nu geen geld en ik heb ook geen enkele inkomstenbron ofzo. (Behalve die 2 euro per week van mijn ouders die opgaat aan p-ehm.. Broodjes.)

En ik wil toch wel een aardige load of spulletjes kopen bij Abunai. Smiley

En het is heus niet zo dat mensen naar je toe rennen en vragen 'Zo, wat vond je van episode 56 van Pokémon Super Advanced Power Ninja Battle? Wat, niet gezien?'. Tongue

Nee, maar ik heb altijd moeite met gespreksonderwerpen vinden. Dus, aangezien er daar alleen anime/manga/Japan fans zitten, hoef ik alleen te zorgen dat ik een shitload aan kennis daarover heb zodat ik geen irritante stiltes heb die ik normaal altijd wel heb. ._.

Hoewel het aan de andere kant wel leuk is als je meer series herkent in cosplays/cosplay acts, merchandise van een herkende serie ziet liggen in de Dealer Room, etc.

Precies.

Oh ja, dat doet me aan vorige week en vanochtend denken. Vorige week zat er iemand met z'n laptop beneden bij op ons school met een logo uit The World Ends With You (Erg goeie J-RPG voor de DS) als wallpaper. En vanochtend liep er vanaf het bushokje naar school met een mooi shirt.
[plaatje]
Zag alleen de voorkant niet, maar de achterkant klopte in elk geval met deze. =D
...Nu wil ik mijn Air Gear shirt aan doen morgen.

Dat doet mij eraan denken dat ik nog een leuke outfit moet kopen voor Abunai.. Niet echt Cosplayerig ofzo, maar gewoon een leuk Death Note shirt ofzoiets.

Deze is wel vet toch? Smiley
« Laatste verandering: 20 Juni 2011, 21:22:36 door tommy9119 » Gelogd

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #404 Gepost op: 20 Juni 2011, 21:22:40 »

Ik heb dan geen kosten inderdaad, maar ik heb nu geen geld en ik heb ook geen enkele inkomstenbron ofzo. (Behalve die 2 euro per week van mijn ouders die opgaat aan p-ehm.. Broodjes.)

En ik wil toch wel een aardige load of spulletjes kopen bij Abunai. Smiley
Dat is niet veel nee. Ik heb zo'n €185,- aan inkomsten per maand door zakgeld/studiefinanciering/ziektekosten vergoeding zonder te werken.

Dat doet mij eraan denken dat ik nog een leuke outfit moet kopen voor Abunai.. Niet echt Cosplayerig ofzo, maar gewoon een leuk Death Note shirt ofzoiets.
http://www.archonia.com/mangashop/en/figures-and-merchandise/browse/t-shirt/
14 pagina's aan shirts, hoewel veel dubbel zijn vanwege erschil in maten/geslacht. Maar op pagina 2 zie ik al Code Geass en Death note staan.

[Edit]
Die is wel heel erg vet ja.

Advertenties
Pagina's: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 271
  Print  

Ga naar: