GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 23 Oktober 2019, 08:21:09

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 268 269 [270]
  Print  
Advertenties

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4035 Gepost op: 11 Maart 2019, 13:46:44 »

Ik ben weer helemaal bij.

Spoiler:

De verdwijning van Fugo uit de serie is inderdaad super suf lol.

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #4036 Gepost op: 11 Maart 2019, 15:38:37 »

Zou onze blonde jongen nog terug komen :0

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4037 Gepost op: 11 Maart 2019, 15:59:34 »

Echte spoiler:
Spoiler:
Nee, het originele plan was om Fugo terug te laten komen als verrader maar Araki ging tijdens het schrijven van part 5 door een moeilijke tijd ofzo en besloot de personages het verraad niet aan te doen en Fugo gewoon nooit meer terug te laten komen.

Tot nu toe snap ik King Crimson zijn kracht trouwens wel, maar ik hoor altijd dat zijn kracht onbegrijpelijk zou moeten zijn dus er zullen nog wel extra aspecten aan de stand zijn of komen tegen het einde. Van Gold Experience snap ik een stuk minder tot nu toe.

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #4038 Gepost op: 12 Maart 2019, 00:37:58 »

Gouden ervaring is echt verwarrend idd,
Koning Rood is prima te begrijpen
T scheelt ook dat ie t zelf nauwkeurig uitlegt

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4039 Gepost op: 12 Maart 2019, 01:05:00 »

Tot nu toe kan Gold Experience volgens mij:
  • Levenloze dingen in levende dingen veranderen
  • Invloed op die dingen uitoefenen die sterker wordt naarmate het ding langer leeft (de kikker op het begin luisterde nog niet goed omdat hij nog niet zo lang een kikker was ofzo)
  • Een aanval op zo'n levend ding terug sturen naar de aanvaller
  • Iets raars met slow-motion
  • Mensen en zichzelf een soort van genezen door van levenloze dingen de missende ledematen etc. te maken (maar die gerepareerde delen van het lichaam doen om één of andere reden niet de aanval terug naar de aanvaller sturen lijkt het)

Godzilla 2: Kessen Kidou Zoushoku Toshi
Ietsjes leuker dan die eerste film maar nog steeds lelijke 3DCG en compleet onzinnig (zelf voor een Godzilla film). Science "we worden een stand"-onzin.
5/10

Shonan Junai Gumi!
Great Teacher Onizuka prequel. Heel erg wisselend per aflevering in animatie, feel, en kwaliteit. Maar heeft zijn momenten.
5/10

Toriko 3D: Kaimaku Gourmet Adventure!!
Als fan van de grote beestjes uit One Piece kan ik deze serie wel waarderen want dit is alleen maar met grote beestjes vechten en ze opeten. Deze film voelde een beetje als één van de mindere One Piece specials.
6/10

Toriko: Jump Super Anime Tour 2009 Special
Deze was al iets leuker.
7/10

Godzilla 3: Hoshi wo Kuu Mono
King Ghidorah en een heel klein beetje Mothra zouden dit tot een geweldige film moeten maken maar het is de slechtste van allemaal. Ghidorah ziet er niet eens uit als Ghidorah.
3/10

Kakegurui
Extreme gezichten en gokken en af een toe een tiet. Episodisch op het begin en iets minder episodisch op het einde, maar de gokspellen op het begin waren beter. Over het geheel zeer vermakelijk.
7/10

Cutie Honey (Manga)
Hét klassieke magische meisje. Tieten, bloed, en gore lesbo's. Go Nagai is een held.
7/10

Dagashi Kashi 2
Je weet dat een serie niet succesvol genoeg is voor een 3e seizoen wanneer de speeltijd van de afleveringen in het 2e seizoen gehalveerd zijn. En dan ook nog eens een opening én ending bij afleveringen van 12 minuten wat de daadwerkelijke tijd voor inhoud wel heel kort maakt. Hierdoor is ook meer dan de helft van het seizoen één van de hoofdpersonages afwezig en is het een beetje een raar seizoen vergeleken met het eerste. Wel meer character development en verhaal. Anders en kort maar niet slechter.
7/10

One Piece 3D: Mugiwara Chase + Sennyuu!! Sauzando Sanii-gou
3D One Piece film van een half uur. Voelt een beetje als een flashback naar de 30-40 minuten speeltijd voor films era van Toei. Simpel verhaaltje en de 3D animatie ziet er nog best wel vloeiend uit, maar het blijft 3D.
De special is een beetje vreemd. Eerst een uitleg van de verschillende ruimtes in de Thousand Sunny, daarna een preview voor de 3D film en bijbehorende Toriko film inclusief making of.
6/10 voor de film
5/10 voor de special

One Piece: Cry Heart
Stop-motion animatie met speelgoed van een aantal bekende One Piece scenes om het speelgoed te promoten. Brengt niet echt de emotie van de gekozen scenes naar voren en het is ook wel heel specifiek speelgoed. Wel grappig gemaakt, maar niet meer. En het is One Piece, deze scenes komen nog 100 keer terug in een korte recap in de serie of als remake special.
4/10

Samurai Champloo (Manga)
Moet een manga adaptatie zijn, maar is meer een extra van een luie nieuwe mangaka. De art is meh, de rest ook. Heel veel "kleine letter filler" die de pacing uit de pagina's haalt.
En zelfs als niet-muziekliefhebber waardeer ik dat de muziek een belangrijk onderdeel is van de Champloo ervaring, en dat mist uiteraard ook in de manga versie.
Eindigt abrupt zonder einde omdat de serie gedropt is door het blad met 2 extra chapters om het 2e verzamelboekje op te vullen. Uiteraard worden die extra chapters voor een side story en niet een redelijk einde gebruikt.
Leuk als je net de serie gezien hebt en gewoon meer Samurai Champloo wil, denk ik.
4/10
« Laatste verandering: 03 Juni 2019, 12:55:03 door Nickienator » Gelogd

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4040 Gepost op: 03 Juni 2019, 12:55:16 »

Ik vertrek over 5 dagen naar Japan, nog iemand wat suggesties?

Ik vertrek over 26 dagen weer naar Japan, nog iemand wat suggesties?

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4041 Gepost op: 03 Juni 2019, 13:05:37 »

Even een momentje om te erkennen dat ik na 4 shorts, 4 OVA's, 5 specials, 11 films en 516 afleveringen klaar ben met het kijken van de eerste saga van One Piece en aangekomen ben bij de time skip. Klaar met de proloog, nu komt het hoofdgerecht.

Hoe groot is de kans dat er precies wanneer ik dit bericht schrijf voor het eerst in 3 maanden een nieuwe post gemaakt wordt in dit topic?

Ik vertrek over 26 dagen weer naar Japan, nog iemand wat suggesties?
Heb seks met Tokyo Tower. Met uitzondering van dat ben ik nutteloos voor de culturele dingen, maar mijn leidinggevende is morgen terug na 3 weken Japan dus misschien heeft die iets gedaan dat een aanrader is.

SSSS.Gridman
Trigger is echt best girl voor het maken van een Tokusatsu anime en de poging tot het weer opwekken van het Super Robot genre. Gridman heeft wat budget problemen maar super vette grote robot versus monster gevechten en zelfs de coming of age dialogen kon ik waarderen.
Het enige dat de serie ervan weerhoudt perfect te zijn is die verplichting die Trigger zichzelf heeft opgelegd om een duistere/vreemde wereld te hebben. Het kan niet simpelweg robot versus monster zijn voor 12 weken, er moet een "diepere" betekenis of plottwist zijn. Als alle tekenfilms nu gewoon voor kinderen zouden zijn dan zou dit een betere wereld zijn.
Maar ik heb intens genoten van de speciale aanvallen en wapens en transformaties en kaiju en super robots. Ik ben die jongen van 10 nog altijd niet verloren.
8/10

Kitchen no Ohimesama: Tenshi no Cake wo Sagase! (Light Novel)
De vallende kersenbloesem blaadjes deden me denken aan het leven, en het leven doet me denken aan eten want eten is het leven. Eten geneest gebroken harten, eten heeft mijn leven gered, eten brengt mensen samen. De tranen vloeien over mijn wangen voordat ik het door heb omdat ik zo ontroerd ben door eten.
Vervolg op Kitchen Princess met meer van hetzelfde, maar las wel lekker weg.
5/10

Ito Junji Kyoufu Hakubutsukan 9: Oshikiri Idan & Frankenstein + Manga Collection - Kubi Gensou (Manga)
Twee entries die ik kon afmaken met de Amerikaanse Junji Ito collecties.
Frankenstein is niet heel interessant maar veel verhaal dan normaal voor Ito.
De Oshikiri verhaaltjes zijn wisselend van kwaliteit maar niet heel goed.
Het korte extra verhaaltje over een meisje dat in een pop veranderd was misschien wel het interessantste.
6/10 voor de complete collectie
5/10 voor het Oshikiri gedeelte

Brave Witches + Petersburg Daisenryaku
Strike Witches spin-off met een andere Witch unit met 10 keer exact hetzelfde personage als in de hoofdserie maar dan met andere namen. Ze hebben ook exact hetzelfde doel, maar het is nog altijd spannend want hoewel de hele wereld samenwerkt door van elk land Witches in te brengen is vertellen hoe de Strike Witches in het eerste seizoen de vijand verslagen hebben "top geheim" en kan dit niet gedeeld worden om één of andere reden.
Maar het is een tijdje geleden dat ik Strike Witches gezien heb en ik heb stiekem gewoon genoten. Wel veel 3DCG
De special komt tussen twee afleveringen en draait om de lesbische relatie tussen 2 cameo Strike Witches personages.
6/10 voor de serie
5/10 voor de lesbo special

Cutie Honey a Go Go! (Manga)
Deze versie van Cutie Honey heeft respect voor het origineel en wat interessante nieuwe elementen en personages. Helaas is de serie gecancelled en heeft hij dus geen echte conclusie, maar de originele Cutie Honey manga eindigt ook voordat de grote baas verslagen is dus op één of andere manier is het toch passend.
7/10

Devilman + Shin Devilman (Manga)
Nog meer Go Nagai klassiekers. Devilman is niet helemaal mijn ding en ik zou willen dat meer episodische chapter waren, maar het blijft content van de Devil of Manga.
De tijdreis hoofdstukken tussendoor voelde super vreemd aan, maar blijkbaar was dat Shin Devilman die er tussenin gepropt was.
6/10 voor Devilman
5/10 voor de ware Devilman

S-senjou no Tena (Manga)
Tena on S-String is vanaf het begin tot en met het einde de definitie van "meh". Niet slecht genoeg om te haten, niet goed genoeg om over een jaar nog te herinneren.
5/10

Battle Royale: Tenshi-tachi no Kokkyou (Manga)
Angels' Border is een spin-off van de Battle Royale novel en manga met extra materiaal voor de 7 meisjes in de vuurtoren in de vorm van twee verhaaltjes. Kan niet op zichzelf staan maar heeft toch veel oninteressante informatie over het Battle Royale programma.
Als onderdeel van de manga zou dit misschien wat extra waarde hebben kunnen geven aan de 4 personages waar wat extra achtergrond over gegeven wordt, maar op zichzelf is het gewoon niet boeiend.
Veelbelovend gezien het van de originele schrijver zijn hand komt, maar niet goed. En met het niet-manga script aan het einde als extra saaie extra.
4/10

Hantsu x Trash
Borderline hentai van zelf voor dat genre ver beneden gemiddeld niveau.
1/10

JoJo no Kimyou na Bouken Part 5: Ougon no Kaze
Heel veel asspuls en expres vergeten details dit part, maar het is nog altijd JoJo dus op zijn minst vermakelijk. Slechtste JoJo part tot nu toe wat mij betreft.
8/10

Kakegurui Picture Drama
Deze moest ik nog kijken voordat ik aan seizoen 2 begin. Gemiddeld.
5/10

Black Bullet (Manga)
De helft van de serie heeft het hoofdpersonage die kleine pupillen van een compleet geschokt persoon vanwege de duistere twist die hij in dit hoofdstuk ontdekt. Niet mijn ding.
3/10

Boku wa Tomodachi ga Sukunai Shobon! (Manga)
Haganai spin-off one shot anthology met 9 verhaaltjes die grotendeels net iets te dom zijn zelfs voor deze serie. Best prima.
6/10
« Laatste verandering: 07 September 2019, 14:31:41 door Nickienator » Gelogd

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4042 Gepost op: 07 September 2019, 14:32:53 »

Dit plaatje denk ik niet, maar deze Domino's pizza is gewoon echt.

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4043 Gepost op: 18 September 2019, 13:23:50 »

Mensen voelen zich elitair en haten op mainstream anime/manga zoals AoT, maar het verhaal begint nu wel echt complex te worden (de manga). Ben al dagen over de verschillende mogelijkheden aan het denken.

Ben nu tot One Piece ep. 454 geraakt.
Het feit dat er altijd weer een nieuwe aflevering is om te kijken werkt therapeutisch. Veel is niet zeker, maar ik kan altijd wel zeker zijn dat er thuis een kopje thee en een One Piece aflevering klaar staat.

M E M E S

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4044 Gepost op: 18 September 2019, 13:24:39 »

Domino's

Heet

(ik bedoel de pepers op de pizza)

M E M E S

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4045 Gepost op: 19 September 2019, 12:56:56 »

Mensen voelen zich elitair en haten op mainstream anime/manga zoals AoT, maar het verhaal begint nu wel echt complex te worden (de manga). Ben al dagen over de verschillende mogelijkheden aan het denken.
Het antwoord is "... is een titan".

Ben nu tot One Piece ep. 454 geraakt.
Het feit dat er altijd weer een nieuwe aflevering is om te kijken werkt therapeutisch. Veel is niet zeker, maar ik kan altijd wel zeker zijn dat er thuis een kopje thee en een One Piece aflevering klaar staat.
Ik heb nu tot en met episode 541 gezien dus ik zit al in de New World saga, maar episode 542 is weer een 2e helft van een Toriko aflevering en ik heb de fout gemaakt om daardoor Toriko te gaan kijken voor de eerste helft van de cross-over episodes. Dus ik moet 50 afleveringen Toriko kijken voordat ik verder kan met One Piece en Toriko kijkt niet zo lekker weg.

Kakegurui××
Meer van hetzelfde, maar gelukkig zitten er ook wat interessantere gok-spelletjes in tussendoor en niet alleen maar "laten we gaan dansen en zingen maar het is een wedstrijd ofzo"-gokken zoals aan het einde van het 2e seizoen.
7/10

Chiisana Eiyuu: Kani to Tamago to Toumei Ningen
Modest Heroes zijn 3 korte films van Studio Ponoc. Studio Ponoc wordt geadverteerd als een studio van voormalig Ghibli medewerkers en dat is aan alles te zien, maar als je exact hetzelfde maakt als wat je deed bij je voormalig werkgever vraag ik me af of je niet gewoon ontslagen bent.
De shorts zijn redelijk interessant maar voornamelijk de tweede is wat prekerig. Die gaat over een jongetje dat een ei-allergie heeft voelt een beetje alsof de domme truus met een allergisch kind awareness wil kweken met een saaie animatie.
De andere twee shorts over onderwatermensjes en een onzichtbare man zijn oké. De animatie is zeer goed.
6/10

JR Nishi Nihon: Summer Train!
Een reclame van 15 seconde over een trein van Studio Ponoc. Dit is vast de favoriete anime van een hoop autisten.
5/10

Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken
Om één of andere reden dacht ik dat de short serie I Can't Understand What My Husband Is Saying iets serieuzer was maar het is een gag comedy met vooral veel verwijzingen. Wel leuk als je de verwijzingen kent.
7/10

Nazo no Kanojo X (Manga)
De Mysterious Girlfriend X manga is interessant maar zwakt een klein beetje af na een tijdje. Op het begin ligt de focus meet om milde fetishes in een high school slice of life setting, maar later leunt de serie meer op wat vreemde plotjes zoals een idool dat er zo veel uit ziet als het hoofdpersonage zijn titulaire vriendin dat hij zelf niet door heeft met wie hij praat. De personages zijn redelijk genoeg om het te dragen maar de serie wordt wel minder zodra de fetish focus vrijwel weg is.
Daarnaast geeft de auteur ook aan het einde toe dat hij van plan was de personages seks te laten hebben, maar
Spoiler:
uiteindelijk kussen ze niet eens.
7/10

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4046 Gepost op: 20 September 2019, 00:06:45 »

Er is een tijdreis element geïntroduceerd met een circulaire tijdlijn. Door de complexiteit van het plot is het al beter dan 90% van de current anime/manga.

oh ja ik moet kakegurui xx nog zien want kakegurui's einde was best wel een anticlimax.

Oh ja vinland saga is ook een favoriet aan het worden.

M E M E S

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4047 Gepost op: 28 September 2019, 13:20:13 »

"Na 30 volumes wordt deze troep plots goed".

Als het eerste seizoen een anticlimax voor je was is ×× zeker een anticlimax. Seizoen 1 eindigt nog aan het einde van een arc, seizoen 2 zit midden in een arc met een finale met een anime original personage.

De eerste Vinland Saga arc is een poor man's Berserk Golden Age maar ik ben blij dat er een anime is omdat ik de manga al vrij lang lees en nu weet dat Kodansha USA de license niet gaat droppen (ze hebben vaak gejankt dat ze hem gingen droppen omdat hij slecht verkocht). Maar het is vrijwel gegarandeerd dat er nooit een tweede seizoen gaat komen tenzij ze de tweede arc overslaan.

Ik ben klaar met Fish-Man Island in One Piece. Gezien de arcs nu 100+ afleveringen worden voelt het alsof ik bijna up-to-date ben ook al moet ik nog ruim 300 afleveringen.

Prison School + Mad Wax
Zeer originele ecchi serie met tactisch gedetailleerde stijl die net iets verder gaat dan de meeste series. Sexy zweet en plas.
De Mad Wax special speelt zich direct na de serie af maar is al een niveautje lager dus ik weet niet of ik veel van de manga moet verwachten.
8/10 voor de serie
7/10 voor de OVA

Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken 2 Sure-me
Er wordt amper verwezen naar de ontwikkeling aan het einde van het laatste seizoen maar verder oké.
6/10

Okusama ga Seitokaichou! + Seitokaichou to Ofuro Asobi
Ondermaatse tepel-ecchi met korte(re) afleveringen over een jongen die "geforceerd" wordt om met de student council president samen te wonen omdat ze "uitgehuwelijkt" zijn. Oh nee ze wil seks met me ga weg wat een ramp!
4/10 voor de serie en OVA

Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. + OVA
Hoe was dit zo'n hype een paar jaar geleden? Niet origineel en de personages zijn cringey zonder dat dat de bedoeling was volgens mij.
4/10 voor de serie
3/10 voor de OVA

Wotaku ni Koi wa Muzukashii + Youth
Otaku-koppel romance serie. Verfrissend om eens volwassen mensen te zien in een serie als deze.
De OVA gaat over de backstory van de wat minder interessante side characters.
8/10 voor de serie
6/10 voor de OVA

One Piece: Episode of Nami - Koukaishi no Namida to Nakama no Kizuna
Hoewel ik weet dat hij zeer populair is was Arlong Park één van mijn minst favoriete canon sub-arcs in One Piece. Te edgy en langdradig. Deze kortere versie met nieuwe animatie lost in ieder geval dat tweede probleem op.
7/10

Yowamushi Pedal: Glory Line
Wielrennen kan me nog steeds niets boeien, maar deze serie blijft heerlijk wegkijken na 4 seizoenen van 25-37 afleveringen die zich afspelen over ongeveer 5 dagen. Zeer lekker tempo.
Jammer genoeg ben ik nu bij en ik zie geen tekenen van een 5e seizoen dus tijd om een nieuwe sportserie te zoeken.
8/10

One Piece: Episode of Luffy - Hand Island no Bouken
Het was cool om Coby voor het eerst sinds de timeskip weer te zien maar de rest van de special was zeer standaard One Piece special materiaal. Daarnaast een focus op Luffy zijn origin story met Shanks en Coby en dat is niet het meest boeiende gedeelte van One Piece naar mijn mening, maar gelukkig zijn de flashback scenes relatief kort (vergeleken met Episode of Nami tenminste).
6/10

Sakamoto Desu ga? + Special
Lijkt een beetje op Handa-kun behalve dat Sakamoto zelfbewust "cool" is. En cool staat tussen aanhalingstekens omdat hij belachelijk is maar iedereen hem cool vindt. Maar dat is juist het grappige van de serie. Zeer grappig maar de grappige momenten staan niet dicht genoeg op elkaar.
De anime original special is wat minder. Ze zijn zelfbewust over het feit dat ze geen tijd hadden voor een fatsoenlijke special, maar dat neemt niet weg dat het vol met herhaalde animatie en makkelijke recap zit.
7/10
6/10
« Laatste verandering: 17 Oktober 2019, 11:21:55 door Nickienator » Gelogd

Advertenties
Pagina's: 1 ... 268 269 [270]
  Print  

Ga naar: