GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 Augustus 2019, 14:09:12

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 34 35 [36]
  Print  
Advertenties

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #525 Gepost op: 27 November 2017, 21:29:59 »

Je kunt als het goed is bij elke bibliotheek een gratis Nederlandse versie van I Robot ophalen, officieel op vertoon van een of andere mail, maar dan zeg je gewoon "Sorry, ik ben autistisch" als ze gaan zeiken (dat zeg ik in elk geval altijd als ik iets asociaals doe en mensen gaan zeiken)
Oh goeie, nooit gelezen eigenlijk.
Ik moet ook nog steeds de Foundation serie aflezen.

Ugluk
Just the few of us

Look out! It's an Ugluk!

Bekijk profiel
« Antwoord #526 Gepost op: 29 November 2017, 12:22:37 »

Ik ben nu bezig met de Stormlight Archive, best wel een goede serie Cheesy

The fact that the price must be paid is proof it is worth paying - al'Lan Mandragoran
Bob Dylan, Neil Young, The White Stripes, Pink Floyd, The Rolling Stones, Nirvana
Dire Straits, Bruce Springsteen, Eric Clapton, De Dijk, Voltaire, Cage The Elephant, The Ramones

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #527 Gepost op: 20 Februari 2018, 15:59:17 »

https://www.goodreads.com/book/show/95379.Behold_a_Pale_Horse

Hier staat 'ie als pdf
http://www.whale.to/b/cooper.pdf
« Laatste verandering: 20 Februari 2018, 16:42:52 door ShroomProductions » Gelogd

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #528 Gepost op: 20 Februari 2018, 20:34:55 »

2018 update: ik lees nog steeds geen boeken.

M E M E S

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #529 Gepost op: 20 Februari 2018, 20:36:04 »

Heb je koran op dvd of als audiobook?

Edit: ik realiseer me net hoe awesome die gezongen islamitische prayers klinken. Op die manier zou een audiobook wel heel nice zijn
« Laatste verandering: 20 Februari 2018, 20:38:49 door ShroomProductions » Gelogd

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #530 Gepost op: 20 Februari 2018, 20:42:47 »

Heb je koran op dvd of als audiobook?

Edit: ik realiseer me net hoe awesome die gezongen islamitische prayers klinken. Op die manier zou een audiobook wel heel nice zijn

https://youtu.be/FdDDiEkRbvQ

M E M E S

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #531 Gepost op: 20 Februari 2018, 20:48:24 »

is dat de remix waar dax j gezeik mee kreeg in TunesiŽ?  XD

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #532 Gepost op: 13 Mei 2019, 17:55:33 »

Geen aanrader als je geen Norm Macdonald fan bent, maar ik heb net Based on a True Story uitgelezen. Mijn eerste echte boek in jaren. Complete ramble van begin tot eind, maar er staat geen gelogen of overdreven woord in. Vooral het hoofdstuk waarin Norm een terminaal ziek jongetje zijn droom om een baby zeehondje dood te knuppelen helpt te verwezenlijken was erg ontroerend.

lucb1e
Approaching infinity

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #533 Gepost op: 14 Augustus 2019, 21:30:10 »

Factfulness (NL: Feitenkennis) door Hans Rosling. Ik zou het aan werkelijk iedereen aanraden: jij, je moeder, je vrienden, iedereen. De armen worden armer, de wereld gaat ten onder aan overbevolking, in Afrika leven ze nog altijd in hutjes dus waar gaat die ontwikkelingshulp dan heen... De tijdgeest zit in alles wat we denken en doen, maar zoveel daarvan is gebaseerd op zeer verouderde informatie.

Wat denk jij, sinds je geboren bent, is het aantal mensen in extreme armoede:
- Ongeveer verdubbeld
- Ongeveer gelijk gebleven
- Ongeveer gehalveerd

?

Spoiler:
Gehalveerd. Tussen 1997-2017 zijn er veel mensen op de planeet bij gekomen, maar het aantal mensen dat in extreme armoede leeft is gehalveerd.

Hoeveel mensen hebben dit goed denk je? Zo'n 9% als ik me goed herinner. Huh? Wat gek! Als mensen het niet weten, dan heeft toch 33% het goed? Juist! Mensen denken te weten hoe de wereld in elkaar steekt, maar "weten" het fout.

Ook journalisten of nobelprijswinnaars, slimme mensen en mensen die over de wereld rapporteren. Beide categorieën doen het niet beter dan de rest.

Het boek gaat niet over feitjes uit je hoofd leren, maar over het algemene wereldbeeld, en geeft handvatten/methodes om foute patronen te herkennen.

Ik heb een preview van het boek gemaakt maar kan het natuurlijk niet publiekelijk delen vanwege auteursrecht. Stuur me even een PB voor de link. Ik wil zelfs zo ver gaan om 50% van de aanschafprijs te betalen als je het te duur vindt, ik vind het echt een belangrijk boek Smiley

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #534 Gepost op: 15 Augustus 2019, 16:05:16 »

Ik wil zelfs zo ver gaan om 50% van de aanschafprijs te betalen als je het te duur vindt, ik vind het echt een belangrijk boek Smiley

Je bent altijd al te aardig geweest, Luc.

Ik ken het werk van Hans Rosling en de Gapminder foundation, maar ik heb me nooit gerealiseerd dat hij ook een boek uit heeft gebracht. Je enthousiasme is inspirerend.

lucb1e
Approaching infinity

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #535 Gepost op: 15 Augustus 2019, 21:38:01 »

Nice Cheesy

Advertenties
Pagina's: 1 ... 34 35 [36]
  Print  

Ga naar: