Het programma moet bij het afsluiten zijn gegevens opslaan. Mocht dit tussentijds worden afgebroken om een of andere reden, dan raak je inderdaad je feeds kwijt. Mocht dit probleem aanhouden dan kun je wel een keer het programma handmatig sluiten en weer starten zodat het i.i.g. een keer goed is opgeslagen, echter je gaat dan waarschijnlijk wel items missen in je geschiedenis als het proces midden tijdens het opslaan wordt afgebroken werkt dat ook niet. Wellicht is het nuttiger processen langer de tijd te geven om af te sluiten, mocht je deze tijd hebben beperkt (Windows-registerinstelling).
Er is geen optie om het automatisch starten uit te schakelen aangezien dat een klein achtergrondprogramma als dit weinig nut heeft als het niet continu draait. Wellicht is een groter aggregatorpakket (met drie panelen zoals een e-mailprogramma) meer iets voor jou.
Ik houd graag enigszins grip op de intellectuele rechten op mijn creaties, dus ik heb geen plannen de broncode te publiceren. ("Briljant studiemateriaal" vat ik dan maar op als een compliment.

)