GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 17 Juli 2019, 18:29:29

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 348 349 [350] 351
  Print  
Advertenties

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #5235 Gepost op: 23 Februari 2019, 18:27:32 »

9.32 is echt van die 2006/2008 Berlin minimal

Oeh rond minuut 13 is chill
Thx Cheesy
Misschien maak ik er nog een keer een standaard 6 minuten lang techno nummer van..

Tevens is hier een compilatie van oude tracks
https://thisjepisje.bandcamp.com/album/beat-bonanza
Heb ik weer wat ruimte op soundcloud Tongue

Leeghoofd
Pretty addicted

Beyond Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #5236 Gepost op: 27 April 2019, 02:29:39 »

de eerste keer dat ik chiptune heb gemaakt die echt zou kunnen dienen als BGM in een spelletje, dus ook een perfect loopje is

niet voor een daadwerkelijk project, maar die 1e is zegmaar een wat simpeler overworld theme, en dan is die 2e gestyled als de wat meer upbeat, battle theme variant (die is ook een stuk uitgebreider qua compositie)

https://soundcloud.com/ulaanbaatarhoteltours/scrappers

https://soundcloud.com/ulaanbaatarhoteltours/scrap-attack

(allebei gebaseerd op een bass loopje wat ik een jaar geleden in mn hoofd had, lol, en ooit een keer geneuried had in een whatsapp voicenote om te bewaren, en een paar dagen geleden terugvond)
« Laatste verandering: 27 April 2019, 02:33:19 door Leeghoofd » Gelogd

Het toont dat hij weet hoe serieus men een internetforum vol nerds en autisten moet nemen.
Je moet een bruisende community ook niet gaan verwarren met het borrelen der fermenterende lijken.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #5237 Gepost op: 04 Mei 2019, 23:41:01 »

windows doet het weer, dus kan weer met abeltoon kutten

https://soundcloud.com/madmonktechno/delay-dingetje

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #5238 Gepost op: 21 Mei 2019, 12:04:19 »

Ik heb een week of twee terug mn Erica Synths Hifi delay afgemaakt en in mn rack geplaatst, en gister heb ik de befaco rampage er naast mogen zetten Cheesy

Beiden extreem cool. Ik heb nu een rampage EN een maths, dus niemand kan zeiken. Tbh, de rampage is wel vrij anders dan maths, maar dat is ook waarom ik ze allebei heb.

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Armogohma
Pretty addicted

- Made by Mown :3

Bekijk profiel
« Antwoord #5239 Gepost op: 22 Mei 2019, 00:17:59 »

Lekker bezig sas

Die erica delay is mega, rampage is ook heel nice
Wat voor oscillatoren zitten er in je rack? Heb je fotootje?

Ik vind het eigenlijk fijner om met koptelefoon te spelen dan over de versterker Embarrassed
Oeh oeh oeh ik wil in Maurice zn onderschrift o;

sasbom
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #5240 Gepost op: 22 Mei 2019, 08:15:49 »

Ik heb 4 O-110 oscillators van ladik, ze zijn klein maar extreem beladen met functies zoals 2 cv inputs, pwm op de pulse EN saw output, een aparte lin pitch bend natuurlijk en een verlepte sinus output die cool is om naar filters te sturen.

T jammere is alleen dat je ze echt om de zoveel tijd moet kalibreren, maar omdat ik daar nu best handig in ben is t zo gepiept, en zijn ze weer klaar om poly werk te doen.

Die fucking delay is echt episch, vooral als je m gebruikt met een poly synth setup, heel makkelijk om drones te genereren.

Ik wil nog die gare BBD van doepfer voor karpluss strong shit, en nog een goede random source. Heb je enig idee voor iets diy's met random en noise shit erin maurits? Is de swamp van erica cool?

Wat is jouw mening over de beatstep pro btw, ik wil dr eigenlijk eentje hebben want mn sq-1 is niet heel erg speelbaar en fungeert nu meer als n soort van brug tussen mn computer en de synth (waar ook niks mis mee is maargoed)
« Laatste verandering: 22 Mei 2019, 08:18:21 door sasbom » Gelogd

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-

- Nickienator

Armogohma
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #5241 Gepost op: 23 Mei 2019, 17:44:16 »

Ik heb 4 O-110 oscillators van ladik, ze zijn klein maar extreem beladen met functies zoals 2 cv inputs, pwm op de pulse EN saw output, een aparte lin pitch bend natuurlijk en een verlepte sinus output die cool is om naar filters te sturen.

T jammere is alleen dat je ze echt om de zoveel tijd moet kalibreren, maar omdat ik daar nu best handig in ben is t zo gepiept, en zijn ze weer klaar om poly werk te doen.

Die fucking delay is echt episch, vooral als je m gebruikt met een poly synth setup, heel makkelijk om drones te genereren.

Ik wil nog die gare BBD van doepfer voor karpluss strong shit, en nog een goede random source. Heb je enig idee voor iets diy's met random en noise shit erin maurits? Is de swamp van erica cool?

Wat is jouw mening over de beatstep pro btw, ik wil dr eigenlijk eentje hebben want mn sq-1 is niet heel erg speelbaar en fungeert nu meer als n soort van brug tussen mn computer en de synth (waar ook niks mis mee is maargoed)

Erica Synths Swamp is best wel chill, je kunt hem leuk standalone patchen met zín drie cv outputs en dan heb je ook nog drie random audiofrequente dingen om bijvoorbeeld rare fm mee te doen ofzo. Veel gebruikt als hoofdcontroller.

Beatstep Pro is ook best chill, zeker als je maar twee dingen hebt om aan te sturen en daarnaast nog wat drumpatroontjes wil doen. Ik heb het nog niet gedaan maar ben wel van plan de bovenste triggers naar mín volca sample te sturen en de onderste gewoon in mijn modular. Het fijne is dat je best makkelijk een chille sequence kan maken.

Hey maar als je wil kan je een keertje langskomen, ik heb ze beiden en dan kun je ze gewoon een keer proberen! Ik heb een nieuw studiootje aan de kanaalweg en shit is chillende chilling.

Ik ben zelf nu bezig met een CMOS systeem dat shit over acht speakers gaat sturen, heel lijp. Wil ik eigenlijk over een paar weken af hebben dus het wordt nog even bikkelen maar ik heb in ieder geval al schemaís uitgetekend.

Ik vind het eigenlijk fijner om met koptelefoon te spelen dan over de versterker Embarrassed

sasbom
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #5242 Gepost op: 24 Mei 2019, 11:42:06 »

Woh cool misschien doe ik dat wel :p
Goed idee Cheesy misschien n keer op n maandag of dinsdag ofzo, of vrijdag

Ik heb ook n studiootje maar ik durf nog steeds niet mn modular in utrecht te zetten, vooral omdat ik al mn soldeershit in drenthe helemaal heb en alles, en ik weet nog steeds niet hoeveel geluid er door de muren bloedt.

Kan je ook externe audio sample n holden? Dat is mijn grootste vraag met de swamp

- Nickienator

Armogohma
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #5243 Gepost op: 25 Mei 2019, 00:08:05 »

Woh cool misschien doe ik dat wel :p
Goed idee Cheesy misschien n keer op n maandag of dinsdag ofzo, of vrijdag

Ik heb ook n studiootje maar ik durf nog steeds niet mn modular in utrecht te zetten, vooral omdat ik al mn soldeershit in drenthe helemaal heb en alles, en ik weet nog steeds niet hoeveel geluid er door de muren bloedt.

Kan je ook externe audio sample n holden? Dat is mijn grootste vraag met de swamp

Audio input is voor in de ringmodulator, dus dat werkt niet om te sample/holden. De interne oscillator is de bron voor alle random cvítjes.

Het beste zou je een externe sample/hold kunnen vatten daarvoor, ook als je die lekkere analoge sample reduction wil, is njce

Maar we spreken wel een keertje af, stuur effe pbtje of via facebook of whatever

Leeghoofd
Pretty addicted

Beyond Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #5244 Gepost op: 05 Juni 2019, 21:23:01 »

ik kan echt niet stoppen met het maken van chiptune kan iemand de politie inschakelen

https://soundcloud.com/ulaanbaatarhoteltours/no-more-nuzzles

Het toont dat hij weet hoe serieus men een internetforum vol nerds en autisten moet nemen.
Je moet een bruisende community ook niet gaan verwarren met het borrelen der fermenterende lijken.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #5245 Gepost op: 14 Juni 2019, 18:00:34 »

Dit is echt insane
https://youtu.be/eU-UsvYbIV0

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #5246 Gepost op: 26 Juni 2019, 07:41:59 »

https://soundcloud.com/venderstrooik/pillowtalk-episode-17-th555

Een livejampje voor de podcast van Venderstrooik Cheesy

sasbom
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #5247 Gepost op: 26 Juni 2019, 17:03:28 »

WOH HIJ IS UIT

- Nickienator

Caspar
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #5248 Gepost op: 06 Juli 2019, 13:06:33 »

https://soundcloud.com/venderstrooik/pillowtalk-episode-17-th555

Een livejampje voor de podcast van Venderstrooik Cheesy

*Doet slipje uit*

Caspar
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #5249 Gepost op: 06 Juli 2019, 13:07:15 »

ik kan echt niet stoppen met het maken van chiptune kan iemand de politie inschakelen

https://soundcloud.com/ulaanbaatarhoteltours/no-more-nuzzles

Mooi.

Advertenties
Pagina's: 1 ... 348 349 [350] 351
  Print  

Ga naar: