GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 Oktober 2018, 17:08:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 229
  Print  
Advertenties

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Gepost op: 21 Oktober 2009, 11:26:27 »

volgens mij was er al een filmtopic, maar ik zie 't nergens... dus dan gaan we hier maar verder, post het hier als je een leuke film hebt gezien Smiley

ik ben dus gisteren naar district 9 geweest, een science-fiction actie film, best aardig.
« Laatste verandering: 20 Oktober 2014, 11:21:46 door kaas1 » Gelogd

tja...
Pretty addicted

Anemoontjes! Tartaarsaus! >:(

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 21 Oktober 2009, 11:34:51 »

Spion van oranje ( Undecided)

waarom?
gedownkocht omdat ik wilde weten wat het voor een film was. Ik verwachtte een kinderfilm, maar het was meer een soort van Austin Powers in het Nederlands. Maar dan wel een iets slechtere kopie van Austin Powers.

verhaal in het kort
Het begint met een aantal spectaculaire explosies, waarbij bekende Nederlandse gebouwen instorten. Heel spannend, maar al gauw komt Paul de Leeuw in beeld. Hij speelt de kwaadaardige duitser en de hoofdrolspeler. De hoofdrolspeler is een homo die kleding ontwerpt, maar als zijn moeder wordt ontvoert door zijn duitse broer, moet hij undercover gaan. Dan ziet hij zijn moeder daar. Maar dan blijkt dat zijn Duitse broer nederland wil laten overspoelen, zodat de Noordzee weer aan Duitsland grenst

mijn mening
Aardige film, beetje raar want ik verwachtte een kinderachtige kinderfilm. Maar dat werd het dus niet. Alle grappen waren seksueel getint dus dat vond ik een beetje flauw, het werkte wel in Austin Powers, maar niet echt in deze film.

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 21 Oktober 2009, 11:43:47 »

ik heb m ook gezien, vond m niet echt heel byzonder leuk...

Tumie
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Oktober 2009, 15:31:57 »

Ik had laatst Jennifer's Body gezien, zeer mooie film.

Lees geen stukken op internet, die bevatten allemaal een spoiler.

Jennifer gaat met een vriendin naar een band kijken. De band treed op in een mini-plaatsje, wat dus best raar is. Er breekt brand in het cafe uit, verschillende studenten gaan dood. Terwijl ze het gebouw uitrennen is Jennifer in shock. Ze wordt meegenomen door de bandleden.

Even later is ze weer terug, maar er is iets raars met haar aan de hand...

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 21 Oktober 2009, 15:39:37 »

whooooowooooo spannend...

heeft iemand al surrogates gezien btw?

Tidob
Globale Moderator
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Oktober 2009, 16:03:54 »

Die is toch nog niet uit Tongue officieel dan..

Vergeet vrijheid en gelijkheid, broederschap is wat we zoeken!

blackbird
Flying high

swarte fogel :D

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Oktober 2009, 16:09:47 »

TENACIOUS D IN THE PICK OF DESTENY
sowieso geniaal die film. met jack black Cheesy
het gaat ongeveer zo:http://www.youtube.com/watch?v=F7zDiKDbazY&feature=PlayList&p=B66D404DD2DEBD55&index=0&playnext=1

er was eens een man uit timboektoe
die zei tot zijn vrouw, doe je broek toe
want de geur van je ***
bederft de sfeer in de hut
anders gaat ik naar de hoer op de hoek toe
LIMERICKEN Cheesy:D:D

gamemoon
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 21 Oktober 2009, 16:39:58 »

TENACIOUS D IN THE PICK OF DESTENY
sowieso geniaal die film. met jack black Cheesy
het gaat ongeveer zo:http://www.youtube.com/watch?v=F7zDiKDbazY&feature=PlayList&p=B66D404DD2DEBD55&index=0&playnext=1
Cheesy

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Oktober 2009, 16:50:40 »

Ik wil Jennifers Body ook wel zo spoedig mogelijk zien, hoewel hij misschien wel zwaar teleur gaat stellen als ik de Zweede "Let the Right one in" eerst kijk, want ze lijken misschien niet direct op elkaar, maar in dit genre (Ik zeg maar niet welke, in dit genre is zelfs dat eigenlijk een spoiler voor degene die compleet verrast wil worden. (Wat ik me niet kan voorstellen dat je een film in de bios gaat kijken voor er iets van te weten, but sure.)) zit daar toch al vlug weinig verschil in. Maarja, we hebben wel Megan Fox, ofcourse. Iets om naar te staren als de rest van de film me niet kan boeien. Met oordopjes en muziek in ofzo. Tongue

Verder wacht ik nog op de DVD release van Dragonball: Evolution en Transformers: Revenge of the Fallen.

En ik wacht op Scream 4, Scary Movie 5, en Saw VI die er binnenkort aankomen. nog 2 dagen voor die laatste in de USA, 31 december pas in NL.

Vraagje btw, is het mogelijk om in de Bios ook gewoon een Engelse film zonder die irritante ondertiteling te kijken? Nog nooit echt gekeken of dat kan. Tongue

pizzagamer
Approaching infinity

lim n→∞

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 21 Oktober 2009, 16:58:07 »

Vraagje btw, is het mogelijk om in de Bios ook gewoon een Engelse film zonder die irritante ondertiteling te kijken? Nog nooit echt gekeken of dat kan. Tongue
Sommige wel, sommige niet. Ligt helemaal aan je bios en de film.

Zelf kijk ik eigenlijk nooit films die ik echt wil zien Angel

tja...
Pretty addicted

Anemoontjes! Tartaarsaus! >:(

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 21 Oktober 2009, 17:12:29 »

Hoe kan je een film als Jennefers Body leuk vinden. Komop, wat een bagger verhaal.

gamewizard
Flying high

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 21 Oktober 2009, 17:16:21 »

Lol ik en mijn vriend gaan miss naar jennifer's body om te zien wie het bangste wordt. Grin

referral:
Als je via onderstaande url je aanmeld voor battlefield heroes krijg je eens je level 7 bent een xp boost:
http://www.battlefieldheroes.com/ref/2284548818

geduld is een schone zaak

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 21 Oktober 2009, 17:17:16 »

Hoe kan je een film als Jennefers Body leuk vinden. Komop, wat een bagger verhaal.
Hoe kan een kind een Disney film leuk vinden? Spreekt ze aan, who cares about the moralistische kut verhalen. En Megan spreekt aan tot vele hitse puber jongetjes, who cares about the story? Tongue

Maar dunno, heb hem nog niet gezien en zie naderhand wel of hij tof was.

Lol ik en mijn vriend gaan miss naar jennifer's body om te zien wie het bangste wordt. Grin
Als het goed is niemand aangezien het amper een horror is, misschien eerder occult, en horror films zoiezo niet eng te noemen zijn. Hoogstens goor, spannend, slim, of grappig.
« Laatste verandering: 21 Oktober 2009, 17:21:39 door Nickienator » Gelogd

Bjarno
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 21 Oktober 2009, 17:19:27 »

@ iedereen dit het verhaal uitlegt/verteld: Zet het tussen spoilertags ([ spoiler] en [ /spoiler]

gamewizard
Flying high

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 21 Oktober 2009, 17:38:22 »

Hoe kan een kind een Disney film leuk vinden? Spreekt ze aan, who cares about the moralistische kut verhalen. En Megan spreekt aan tot vele hitse puber jongetjes, who cares about the story? Tongue

Maar dunno, heb hem nog niet gezien en zie naderhand wel of hij tof was.
Als het goed is niemand aangezien het amper een horror is, misschien eerder occult, en horror films zoiezo niet eng te noemen zijn. Hoogstens goor, spannend, slim, of grappig.
ja maar hij hij denkt gewoon dat dat horror was omdat hij de trailer gezien had (ik vertelde hem dat het geen horror is maar hij gelooft me niet).

referral:
Als je via onderstaande url je aanmeld voor battlefield heroes krijg je eens je level 7 bent een xp boost:
http://www.battlefieldheroes.com/ref/2284548818

geduld is een schone zaak

Advertenties
Pagina's: [1] 2 3 ... 229
  Print  

Ga naar: