GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 18 Juni 2019, 12:23:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 230
  Print  
Advertenties

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 21 Oktober 2009, 17:43:48 »

ja maar hij hij denkt gewoon dat dat horror was omdat hij de trailer gezien had (ik vertelde hem dat het geen horror is maar hij gelooft me niet).
Wordt officeel volgens mij ook wel ingedeeld als horror aangezien anders de keuzes voor genres te uitgebreid gaan worden. (Zoals bij Games. Tongue)

Maar,
1) Als je een film in de bios gaat kijken neem ik aan dat je de juiste leeftijd hebt voor die film. Zou dus weinig problemen moeten opleveren.
2) Angst/Bang zijn lijkt me sowieso een foute benaming voor een film? Uiteindelijk kijk je een Horror of wat voor film dan ook voor je plezier, en als je serieus bang zou zijn (Wat ik me dus niet kan voorstellen bij een film) kijk je hem niet af. Echte angst lijkt me toch meer iets wast je krijgt bij echt tastbare gevaren etc. Bang zijn voor een film vindt ik persoonlijk nogal vreemd dus, ja.

tja...
Pretty addicted

Anemoontjes! Tartaarsaus! >:(

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 21 Oktober 2009, 17:46:43 »

Bij een schrikmoment kun je wel shocken, en dat kan nogal genante momenten opleveren. Tongue
Gelukkig trap ik niet meer in die schrikmomenten, maar ik houd ook niet van enge films! Cheesy

gamewizard
Flying high

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 21 Oktober 2009, 17:56:10 »

TJA zonder geluid zijn de ergste horror filmen gewoon lachwekkend.
Maar in de bioscoop staat het geluid wel loeihard dus dat kan zeker schrikmomenten opleveren. Grin

referral:
Als je via onderstaande url je aanmeld voor battlefield heroes krijg je eens je level 7 bent een xp boost:
http://www.battlefieldheroes.com/ref/2284548818

geduld is een schone zaak

Tidob
Globale Moderator
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 21 Oktober 2009, 18:00:15 »

The Blair Witch Project vindt ik een hele goede horrorfilm.

Hier komt namelijk (bijna) geen bloed in voor, geen gegil, geen schrikmomenten enz.
Maar hij is wl (een beetje) eng XD

Een hele goede Nederlandse film is Doodeind (maar die zit wel vol schrikmomenten en gegil).

Vergeet vrijheid en gelijkheid, broederschap is wat we zoeken!

Gerben de G.
Oud-moderator
Pretty addicted

diez Vultureee

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 21 Oktober 2009, 21:52:20 »

ik ben dus gisteren naar district 9 geweest, een science-fiction actie film, echt heeeeeeeeeel leuk en vet en cool enzo...

Haha, dat is al oud nieuws... ik heb hem al een maand geleden gezien Smiley
Ik vind hem zeker de moeite waard idd.

Ik heb nu net de Butterfly Effect gezien. Een aparte, maar erg mooie film. Het gaat over een jongen die net als zijn vader last heeft van zgn black-outs. Op een bepaalde moment wordt het zwart en hij wordt weer 'wakker' op een ander tijdstip, waarbij hij zich niet kan herinneren wat hij heeft gedaan.
Als hij groot is, ontdekt hij dat hij door het herinneren van wat voor de black-out gebeurde, hij zijn black-out opnieuw kan beleven en zo de geschiedenis veranderen. Helaas gaat dat niet helemaal goed, want door verkeerde beslissingen in zijn leven die hij door zijn black-outs wil goedmaken, vermoord hij per ongeluk zijn vriendin, of raakt hij zijn armen kwijt. Zo probeert hij telkens weer de toekomst te veranderen maar dit wordt steeds lastiger voor hem en de gevolgen steeds groter.......
Linkjuh: http://moviemeter.nl/film/12109

Over horrorfilms: Ik vind zelf The Mist een goede horror/thriller film en Pan's Labyrinth een mooi horrorsprookje.

The Blair Witch Project vindt ik een hele goede horrorfilm.

Hier komt namelijk (bijna) geen bloed in voor, geen gegil, geen schrikmomenten enz.
Maar hij is wl (een beetje) eng XD
Dat zijn de betere horrorfilms. Van dichtbij bekijken doen maar. Smiley
« Laatste verandering: 21 Oktober 2009, 21:55:52 door Gerben de G. » Gelogd

"Zoek hier informatie over op of wees een slechte webmaster."  BB
ick-in-noot: stiekem is Google een zoekmachine Tongue

Blubje
Pretty addicted

♪♫

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 21 Oktober 2009, 21:57:49 »

Vandaag met me moeder, zusje, vriendin van me zusje, en de zus van de vriendin van me zusje, naar Lover or Loser geweest, verfilming van een Carry Slee boek. Smiley Was wel leuk.

quidquid latine dictum sit altum videtur

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 22 Oktober 2009, 13:09:59 »

zohee... ik was trouwens bij district 9, en de film was een kwartier bezig ofzo, ging ineens het licht aan Tongue maar na een minuut ofzo ging t weer uit... al die mensen zo van whaaaaa Tongue

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #22 Gepost op: 22 Oktober 2009, 15:44:46 »

Haha, dat is al oud nieuws... ik heb hem al een maand geleden gezien Smiley
Ik vind hem zeker de moeite waard idd.

Ik heb nu net de Butterfly Effect gezien. Een aparte, maar erg mooie film. Het gaat over een jongen die net als zijn vader last heeft van zgn black-outs. Op een bepaalde moment wordt het zwart en hij wordt weer 'wakker' op een ander tijdstip, waarbij hij zich niet kan herinneren wat hij heeft gedaan.
Als hij groot is, ontdekt hij dat hij door het herinneren van wat voor de black-out gebeurde, hij zijn black-out opnieuw kan beleven en zo de geschiedenis veranderen. Helaas gaat dat niet helemaal goed, want door verkeerde beslissingen in zijn leven die hij door zijn black-outs wil goedmaken, vermoord hij per ongeluk zijn vriendin, of raakt hij zijn armen kwijt. Zo probeert hij telkens weer de toekomst te veranderen maar dit wordt steeds lastiger voor hem en de gevolgen steeds groter.......
Linkjuh: http://moviemeter.nl/film/12109
Dt is pas oud nieuws. XD Kijk deel 2 en 3 van die film trouwens maar niet. Tongue

Citaat
Over horrorfilms: Ik vind zelf The Mist een goede horror/thriller film en Pan's Labyrinth een mooi horrorsprookje.
The Mist is leuk maar zeker geen bovengemiddelde horror film, meer een bovengemiddelde Comedy vanwege de belabberde monsters en de Granny. Tongue Pan's Labyrinth niet gezien, maar vondt ik er zo ongelofelijk slecht uitzien dat ik er ook geen intresse naar heb.[/quote]

Citaat
Dat zijn de betere horrorfilms. Van dichtbij bekijken doen maar. Smiley
Uh, wut. Nee, dat zijn de goedkope rot horror films. Gemaakt door degene die blijkbaar te weinig talent hebben om een echte film te maken en dus maar voorspelbare schock elementen toepassen die hoogstens een paar meisjes van 6 laten schrikken. Perfecte voorbeeld is Drag Me to Hell.

Gerben de G.
Oud-moderator
Pretty addicted

diez Vultureee

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 22 Oktober 2009, 16:15:39 »

Citaat van: Nickienator
The Mist is leuk maar zeker geen bovengemiddelde horror film, meer een bovengemiddelde Comedy vanwege de belabberde monsters en de Granny. Tongue Pan's Labyrinth niet gezien, maar vondt ik er zo ongelofelijk slecht uitzien dat ik er ook geen intresse naar heb.
De monsters zijn totaal niet belabberd. Ze zijn misschien heel anders, maar waarom is dat slecht? De Granny is truowens leuk Smiley

Pan's Labyrinth is een aparte film. Je moet er een beetje van houden. Visueel ziet hij er anders echt niet slecht uit hoor.

Uh, wut. Nee, dat zijn de goedkope rot horror films. Gemaakt door degene die blijkbaar te weinig talent hebben om een echte film te maken en dus maar voorspelbare schock elementen toepassen die hoogstens een paar meisjes van 6 laten schrikken. Perfecte voorbeeld is Drag Me to Hell.
Mh, ok, dat kan, ik heb de film ook nog niet gezien  Wink

"Zoek hier informatie over op of wees een slechte webmaster."  BB
ick-in-noot: stiekem is Google een zoekmachine Tongue

White Stripe
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 22 Oktober 2009, 18:58:27 »

Wat ik een mooie film vond, was The Fall. En of andere vage cultfilm, maar zeker wel de moeite waard en een klein meisje dat ongelofelijk goed kan acteren. De soundtrack is ook meesterlijk.
Kijk hier een trailer.

~ Green Day ~ 30 Seconds To Mars ~
The White Stripes ~ Paramore ~ Daft Punk ~ The Raconteurs ~ Muse ~ Nirvana ~ The Beatles
My Chemical Romance ~ The Dead Weather ~ Bowling For Soup ~ Black Veil Brides
~ KISS ~ HORSE the Band ~

(( Life's just a story without words ))

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #25 Gepost op: 20 November 2009, 23:28:41 »

Harry Potter and the Half Blood Prince op Blu-ray. Oh my. That was terrible. Wat een enorm slecht verhaal.

Mr. noname
Look mum, I can post!
*

Mozilla Firefox kill Internet Explorer

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 21 November 2009, 10:24:55 »

Harry Potter and the Half Blood Prince op Blu-ray. Oh my. That was terrible. Wat een enorm slecht verhaal.
oh ja, die heb ik ook gezien

Mozilla Firefox kill Internet Explorer

Tidob
Globale Moderator
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 21 November 2009, 11:04:52 »

Inderdaad, als je het boek hebt gelezen is de film een totale fail. Tongue

Dat zal ook wel zo zijn met 7, aangezien je dat verhaal gewoon niet in 1 film (zelfs niet in 2) kunt stoppen.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #28 Gepost op: 21 November 2009, 13:35:21 »

Ik heb het boek niet gelezen maar je zou bij een boekverfilming verwachten dat het een overvolle film zou worden. Niet een film van 2,5 uur waar geen fuck in gebeurt en wat er gebeurde was gewoonweg zwak. Ik snap dat de film slechter is dan het boek, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het boek erg sterk was.

Tidob
Globale Moderator
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 21 November 2009, 14:04:47 »

In de film hebben ze ongelovelijk veel weggelaten, en er een paar onzinnige dingen bij verzonnen. Wink

Bijvoorbeeld de 'clue' van het verhaal, een enorm gevecht op zweinstein waarbij een paar doden vallen. Dit wordt in de film compleet overgeslagen (behalve de dood van Perkamentus dan), terwijl het hele verhaal hier eigenlijk naar toe werkt.

Verder die brand en die achtervolgingn in dat maisveld; dat is compleet erbij verzonnen, terwijl het eigenlijk nergens op slaat, want het voegt niets toe aan het verhaal. Je zou kunnen zeggen dat dat ter opvulling is verzonnen, maar dat is onlogisch aangezien sommige dingen die wl belangrijk zijn weer worden overgeslagen.

Advertenties
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 230
  Print  

Ga naar: